Grupul France Telecom-Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru al anului 2011, valabile la 31 decembrie.
În 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru, iar acestea corespund în totalitate aşteptărilor companiei. Deşi veniturile au scăzut cu 3,6% comparativ cu anul precedent, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o descreştere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut. Venitul mediu anual pe utilizator (ARPU) a fost de 82 euro.
La 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 clienţi. În ultimul trimestru baza de clienţi a înregistrat o creştere cu peste 78 de mii de noi clienţi faţă de trimestrul anterior.
“Aceste rezultate bune confirmă poziţia de lider pe piaţa telecomunicaţiilor mobile din România şi direcţia pe care o urmează Orange pentru atingerea obiectivelor stabilite prin strategia Conquests 2015. Programele ample de investiţii în extinderea şi modernizarea reţelelor 2G şi 3G, în soluţii de îmbunătăţire a experienţei clienţilor noştri şi în reţeaua de distribuţie s-au dovedit eficiente. Vom continua aceste programe şi anul acesta, pentru a le oferi clienţilor, într-un mod inovativ, servicii de calitate la un raport bun calitate-preţ, simplitate şi eficienţă.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
La finalul anului trecut Orange a oferit în premieră viteze de date mobile de până la 43,2 Mbps în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi în zonele lor metropolitane. Astfel, Orange asigură cea mai rapidă reţea de date mobile din România. De asemenea, compania a investit în reţeaua de date 3G/HSDPA, oferind internet mobil de mare viteză de până la 21,6 Mbps în peste 550 de localităţi şi la metrou. Prin investiţiile în reţea, Orange acoperă acum 99.87% din populaţia României în reţeaua 2G şi 82.51% în reţeaua 3G, din care 78.23% beneficiază de viteze de transfer date de până la 14,4 Mbps.
În 2011, Orange a avut o contribuţie importantă în evoluţia pieţei de tablete şi smartphones. Astfel, vânzarile de smartphones au depăşit ca valoare vânzările cumulate din anii precedenţi, având o creştere în volum de 63% faţă de 2010. Reţeaua Orange a fost modernizată intens pentru a susţine creşterea cu 62% a traficului de internet mobil la viteze crescute, pentru aceste tipuri de telefoane.
Anul trecut Orange a înregistrat o creştere puternică a audienţei online, ajungând la 1.100.000 de vizitatori unici pe lună pe www.orange.ro şi la peste 600.000 utilizatori unici pe Portalul Orange pe mobil, obţinând cea mai mare audienţă pe segmentul telecom.
Va multumim,
Echipa PR Orange Romania
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu