duminică, 23 august 2009

LIBER

E duminica dimineata si sunt acasa! Nu va pot descrie sentimentele simple si minunate care ma incearca... O suma de mici detalii care m-au facut - pentru o zi - fericit!
Peste cateva ore ma voi intoarce. Acolo... Apoi, viata isi va urma cursul ei, cu bucurii si necazuri. Nu ma tem. Viata intre oameni e placuta in orice loc de pe acest pamant. Trebuie doar sa vrei s-o traiesti...

Unchiu meu, Valentin Moldovan, mi-a compus o poezie. Am s-o public in continuare pentru ca mi-a placut foarte mult...

nepotului meu, CORNEL SABOU
O imbratisez pe mama...
Si pe toti care-mi sunt dragi,
E o lupta insasi viata
Cu oglinda din obraji.
In panoul biruintei,
Fara minus, fara plus,
Imi felicit azi copilul...
Un SABOU si-un DARIUS!
Ma-nsoteste omenia
Condamnata justitiar,
Am platit cu datoria
Pentru dulcele amar!
Am pus cartile pe fata
In misiune, pentru voi,
Stirile de dimineata
Si-un trifoi cu 4 foi!
Valentin Moldovan, 22 august 2009
MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE M-AU CAUTAT, M-AU INCURAJAT SI AU FOST ALATURI DE MINE IN ACESTE CLIPE!
Cornel Sabou

Niciun comentariu: