vineri, 28 decembrie 2012

Astăzi s-a născut...

Acum fix 41 de ani, o femeie năştea un băieţel. Femeia aceea este mama fraţilor mei, adică mama mea, iar băieţelul de atunci sunt - culmea! - chiar eu!

Scriu aceste câteva cuvinte doar pentru a mulţumii zecilor, sutelor de prieteni virtuali şi reali care mi-au transmis mesaje cu felicitări de ziua mea şi urări de "La Mulţi Ani". E frumos să faci parte dintr-o comunitate de amici care îţi devin în timp prieteni şi care nu uită să marcheze momentele simbolic importante.

Ca să fiu sincer, pentru mine această "sărbătoare" este mai puţin importantă. Era cândva, când eram copil, dar cred că şi atunci doar pentru că aşteptam cadouri. Acum a trecut vremea... Bucuria la 41 de ani se naşte din alt fel de cadou primit, prea puţin material. În 41 de ani ai mâncat de toate, ai avut timp să cam ai de toate, şi bune şi rele, şi cu limită şi fără număr! :) Nu pot să spun că de-alungul acestui timp a rămas ceva important netrăit! Regretul, dacă-l pot numi aşa, e doar că unele momente (mult dorite) le-am gustat prea puţin, în timp ce altele (amare de tot) le-am consumat mult peste "recomandările medicului" :)

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu sunt mulţumit şi fericit în pielea mea! Cu ce am şi cu ce n-am. Am învăţat să fiu efectiv fericit cu ce am! Aşa că păşesc în anul 42 al vieţii mele ca şi cum m-aş mai naşte odată azi şi m-ar aştepta încă o dată de trăit aceleaşi şi aceleaşi nepreţuite bucurii şi necazuri! Cu sau fără cineva alături, mândru de copiii mei, de munca mea de-o viaţă, de prietenii mei adevăraţi ce parcă mi-au fost dăruiţi mie de-un zeu ce credea că ziua mea e în fiecare zi!

În rest, îmi doresc de ziua mea să am o zi în care să pot fii cu tine, oricine-ai fi şi oriunde te-ai afla! Cu respect, te salut!

Cornel SABOU

Niciun comentariu: