vineri, 27 aprilie 2012

Prolog la îndrăgosteală penitenciară

Penitenciarul Baia Mare a fost întotdeauna un cuibuşor de nebunii pentru ofiţerii şi subofiţerii angajaţi aici! Câteva cupluri s-au destrămat din cauza deselor aventuri dintre bărbaţii şi femeile care lucrează acolo în uniforma de stat, altele noi s-au întemeiat pe cenuşa celor defuncte. 

De-alungul anilor am semnalat şi eu pe acest blog câteva asemenea "evenimente", fără să insist însă prea mult şi - evident - fără să vă povestesc chiar tot ce ştiu despre relaţiile (extra)conjugale ofiţereşti. Pentru că, până la urmă, mi-am spus că au şi ei "dreptul" să se culce cu cine vor, aproximativ când vor şi aproape pe unde vor... 

Recent, o altă idilă s-a născut în penitenciarul Baia Mare! O voi semnala pentru că implică două persoane importante din această unitate şi nu neapărat pentru că o "condamn". Cu dragostea nu e bine să te pui, mai ales dacă poartă chipiu! 

Deci, revin mâine cu detalii picante! Sursele mele au fost darnice în informaţii, aşa că am să le urez iubiţilor din penitenciar... casă de piatră şi sârmă ghimpată! :) 

Cornel SABOU

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti nasol rau de tot.imi pare rau de tine!