vineri, 17 mai 2019

Adi Bota este arestat din nou

Adi Bota a fost si a ramas un om-personaj de... film! Cititorii mei sunt deja familiarizati cu viata sa si cu intamplarile bizare prin care a fost nevoit sa treaca Adi,  toate acestea fiind descrise amanuntit in cateva articole postate pe acest blog. 



Recent, Adi a fost din nou arestat. Conjunctura care a "permis" incarcerarea pentru a nu stiu cata oara a indragitului nostru personaj nu este inca foarte clara. Mai jos am sa va pun un link catre un dosar de instanta care spuna ca Adi a fost arestat preventiv pentru infractiuni de lovire, lipsire de libertate etc toate acestea fiind, se pare, urmarea unui conflict cu... prietena sa. Precizez insa faptul ca nu am informatii clare si precise despre imprejurarile care l-au dus din nou pe Adi dupa gratii, de aceea solicit celor care cunosc amanunte sa ma contacteze si sa ma informeze pentru ca apoi, prin publicarea acestor articole sa-i putem fi (intr-un fel sau in altul) de folos si ajutor acestui om exceptional pe de o parte si auto-distructiv pe de alta. 

Adi nu merita sa "moara" cand vor... cainii! Sa nu-l lasam!

Astept informatii la nr meu de telefon, 0758970059 sau mesaj privat pe contul meu de Facebook.
Pe curand...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: