miercuri, 11 martie 2009

Punct si de la capat

Aţi putut urmări, de-a lungul episoadelor Armaghedonului, o serie de comentarii mizerabile venite din partea unor cadre angajate pe funcţii importante la Penitenciarul Baia Mare. Limbajul suburban, jignirile, lipsa oricărui argument serios caracterizează perfect „personalitatea” comentatorilor mei „anonimi”. Desigur, nu mi-a fost greu să-i identific pe autori, chiar dacă ei se simţeau protejaţi de anonimatul relativ. Este vorba, în primul rând, de „celebrul” Flore Gavriş, anonimul care mă înjura metodic, regulat şi cu un consum de efort demn de o cauză mai bună. Este suficient să-i citiţi acestuia comentariile mizerabile, pentru a-i înţelege caracterul şi, atunci, veţi găsi justificate toate criticile mele. Oamenii aceştia n-au înţeles că blogul meu este casa mea virtuală! Primindu-i, lăsându-i să-şi spună părerile, speram ca „ospitalitatea” mea să fie apreciată, dar de la nişte indivizi care nu au nimic sfânt pe acest pământ nu poţi pretinde normalitate.
Au fost publicate, de asemenea, diversiuni de cea mai joasă speţă. Obsedaţii mă visează la Poarta Albă, iar cei speriaţi de viaţă mă acuză că mi-am violat fiica, deşi eu n-am nicio fiică!
În fine, şi familia mea a fost târâtă în noroi. În momentul de faţă, toată familia mea este alături de mine, vizitându-mă regulat. Este vorba de mama mea, de cei doi copii ai mei şi de o femeie cu suflet de aur, ce mă iubeşte necondiţionat! Nu am altă „familie” căreia eu să-i fi făcut „rău”. De soţia mea am divorţat deoarece atât ea, cât şi fiica ei se prostituează de ani buni, iar eu nu tolerez asemenea cârpe în viaţa mea. Şimon (fostă Sabou) Camelia Daniela, ex-soţia mea, trăieşte în Spania cu un bulgar, făcând avort după avort, iar copilul nostru, Sabou Darius Camil (în vârstă de 10 ani), a fost abandonat în stradă de această femeie iresponsabilă, fiind în prezent crescut şi educat de mama mea. De altfel, împotriva acestei târfe fără suflet de mamă, Parchetul Baia Mare a şi deschis dosar penal pentru abandon de familie. Urmează condamnarea penală şi, având, în vedere că ea a suferit deja o condamnare de 6 luni închisoare cu suspendare, n-ar fi exclus s-o vedeţi după gratii!
Cât despre fiica fostei mele soţii, Pop Daniela Bianca (merge pe 19 ani), aceasta a demonstrat că a învăţat perfect legea curvelor. Fără caracter, fără personalitate, preocupată doar de aventuri sexuale, a fost în stare chiar să încaseze alocaţia de stat a copiilor mei pe 9 luni de zile, ca să-şi satisfacă aberantele sale capricii. Aceste jigodii şi-au permis să murdărească numele meu cu tot felul de acuzaţii absurde, doar din plăcerea de a-mi face rău. Personal, nu-mi fac probleme. Am renunţat la o femeie fără scrupule şi am găsit în altă parte bucuria de a fi iubit, sincer şi curat.
Am scris aceste lucruri provocat fiind de aceşti diversionişti. Mă voi lupta cu ei în continuare, pentru că eu rămân, peste timp, acelaşi Cornel Sabou.
Am în lucru un amplu material despre activitatea „educativă” de la Clubul Penitenciarului Baia Mare, în special cea aflată sub „coordonarea” subcomisarului Ligia Petruţ. Vor fi, de asemenea, alte episoade din Armaghedon, plus sesizări ale unor colegi de-ai mei, deţinuţi.
Viaţa merge înainte, cu bune şi rele… Părerea mea este că merită trăită!
Pe curând, Cornel Sabou

Niciun comentariu: