marți, 18 mai 2010

Beby

Beby e fratele meu... Dumnezeu mi l-a dat intr-o zi de mai, cand eu aveam deja trei ani jumate. De atunci au trecut multe zeci de primaveri, si ninsori ni s-au asezat pe tample... Nu vreau decat sa-ti spun LA MULTI ANI BEBY! Pentru ca mi-e dor de tine, de prietenia noastra, si de lucrurile (multe si marunte) pe care am uitat sa le traim! In alte conditii ti-as fi scris mai multe, dar acum sunt... urmarit (ca sa zic asa) si iata, am ajuns sa nu-mi mai pot manifesta simple trairi interioare pentru ca sistemul... interpreteaza! Si de cele mai multe ori o face exact pe dos, dar nu pentru ca gandeste cu dosul, ci pentru ca nu este antrenat sa descalceasca lucruri simple...
Iarta-ma pentru intarziere. Uneori trece ceva timp intre momentul scrierii materialului si aparitia acestuia pe blog. Cred ca intelegi... Peste toate insa ma bucur sa pot macar atat, macar acum...
Salutari familiei tale. Pe curand...
Cornel SABOU

Niciun comentariu: