miercuri, 27 octombrie 2010

Sondaj

Am făcut pe blogul meu un sondaj...

Întrebare: Considerati ca primarul baimarean Cristian Anghel este vinovat de infractiunile pentru care a fost condamnat la inchisoare?
Răspunsuri:
da 56 (51%)
nu 42 (38%)
nu stiu 11 (10%)



Nu ştiu cât de relevant e sondajul, dar din punctul meu de vedere acesta exprimă ideea că majoritatea cititorilor mei este suficient de matură ca să înţeleagă cum stau lucrurile în cazul lui Cristian Anghel. Eu nu-l învinovăţesc de nimic acum, pentru că n-are nevoie de asta. Îl văd zilnic, lângă mine, într-o cameră de pe secţia a V-a din Penitenciarul Baia Mare. Şi îl respect pentru felul în care îşi duce ”crucea”! Voi mai reveni pe marginea acestui subiect atunci când va fi cazul... Pe curând...
Cornel SABOU

2 comentarii:

Anonim spunea...

te contrazici Cornel...pana nu a ajuns la Tauti spuneai ca are regim preferential, ca este protejat...etc?!
hotareste-te si fii consecvent!

Cornel Sabou spunea...

sunt consecvent... in ce anume (concret) m-am contrazis? Materialele imi sunt pe blog. Arata-mi unde am expus idei contradictorii!
Pe de alta parte... Nu sunt fan Anghel, n-am fost niciodata. Nu sunt nici anti-Anghel... Privesc detasat "problema". Asta imi permite sa "judec" lucrurile asa cum sunt. Daca Anghel ar fi favorizat in mod ilegal, as fi primul care ar semnala asta. Cat timp insa isi face pedeapsa linistit, fara sa incurce pe nimeni, fara "aerele" de "supra-om", nu vad de ce l-as critica, de ce as reclama ceva? sigur, pot s-o fac in mod gratuit, doar asa ca sa ma bag in seama, dar nu prea am chef de prostioare, ma-ntelegi dumneata?