duminică, 14 octombrie 2012

Cristian Sima loveşte din nou

Mesaje noi de la brokerul Cristian Sima, refugiat în Islanda de frica unor "clienţi" cărora le-a pierdut banii în operaţiuni financiare cu risc mare. După primele trei scrisori făcute deja publice, Sima revine cu noi precizări. Textul care urmează este preluat de pe siteul soviani.com (Cornel SABOU)


Cristian Sima:

Zenga a vrut să-l bage pe Gigi Becali în afaceri cu Sima

Referitor la declarațiile lui Gigi Becali:

Am trei actionari italieni la wbs romania ,Angelo Gruttadauria fost proprietar al lui ductil steel si otelul rosu pe care le-a cumparat prin wbs in 1998 si pe care le-a facut sa functioneze perfect si le-a vandut lui mechel in 2007 ,Lionello Codognotto propretar al general menbrane venezia si al unei superbe fabrici la buzau si actionar la o mare firma de transporturi in italia frattelli Codognotto transporti si Paolo Teruzzi pe care ieri l-ati vaxut la tv fost CEO al comp petroliere ESSO europa adica exxon care e si el de la inceput actionar la wbs. In plus mai am un client italian Walter Zenga pe care il puteti contacta la fel ca si pe ceilalti trei. Zenga a vrut sa-l aduca pe becali la wbs dar am refuzat. Pe gigi becali l-am intilnit doar o singura data la hotel sofitel cand a venit din proprie initiativa spre mine si mi-a spus textual ”‘bey sima tu vorbesti f bine la televizor dar folosesti cuvinte prea complicate ,pai daca eu nu inteleg ce zici inseamna ca nimeni nu intelege” eram la sofitel cu angelo gruttadauria. Catalin Toderita ,zis si baronul sau brokerul fotbalistilor nu cred ca i-a spus lui becali povesti cu mafioti,prin toderita am cumparat 4.5% din actiunile sibex care apartineau lui Bogdan Juravle, actiuni cumparate pentru Radu Dimofte,el a fost intermediarul.Toderita a fost client la wbs a jucat pe erste bank si forex de capul lui si a pierdut,dar si-a platit onorabil pierderea.

CTP vroia să lucreze cu Sima

Despre declarațiile lui Cristian Tudor Popescu:
Cristian Tudor Popescu ma compara cu un Vantu avortat.E adevarat, eu nu am furat niciun ban, i-am pierdut si nu 300mil ci doar 4. Crucisatorul Potemkin al presei romanesti a venit insa la Hotnews sa-si ofere serviciile desi stia ca ipochimenul megaloman ,adica eu , sunt actionar si finantator.A fost refuzat nu pentru ca nu e un jurnalist excelent dar ,noi nu am crezut ca doua nuci dure ,Tapalaga si CTP, pot sa stea in aceeasi redactie. De fapt cand primea leafa de la Vantu la realitatea si cand a facut ziarul Gandul nu l-au ars mainile cand primea banii pagubitilor de la FNI. Dupa ce am publicat textul SOV si junimistii CTP a fost foarte nervos in redactie desi a apreciat calitatea literara a textului . Atunci nimeni nu a negat nimic , doar Dinescu ,simpatic ca intotdeauna a declarat despre crearea ziarului Gandul :’éh….. Sima e un paracios’”…declaratie la tv.

Bogdan Chireac, interfaţă pentru mituirea politicienilor

Referitor la Bogdan Chirieac,
acesta a fost actionar la wbs holding din 98 pina in 2001 . I-am facut eu cadou 5% din actiuni . Dupa ce am vazut ce a facut in campania electorala 2000 a trebuit sa i le iau inapoi ,evident contra cost. In 2000 prin contul pe care l-a avut la wbsholding la banca BSI chiasso elvetia a primit peste 1.5 mil dolari si i-a distribuit politicienilor……si-a oprit si pentru el 60000 dolari pe care i-a trimis fara nicio jena direct in romania pe contul sotiei la national bank of greece. Voi povesti pe larg cu dovezi adica toate transferurile de bani in si out. Banii veneau de la multinationale,tot din conturi din elvetia. Discutia cu ctp a avut loc ptr ca dinescu vroia sa ia 1 mil dolari de la mine si sa faca gandul iar eu ma opuneam ca bogdan chirieac sa fie actionar ptr ca i-am spus cu ce se ocupa. CTP stia cu ce se ocupau colegii sai de la adevarul dar desi nu participa la asemenea murdarii se facea ca nu vede. Ctp mi-a spus ca el vrea sa faca ziar cu dinescu ,nu cu mine si sa-i dau banii lui dinescu,pina la urma s-a intimplat exact asa…. dar nu cu banii mei ci cu cei ai lui vantu.
La publicarea articolului de mai sus nu a protestat , acuma la ce imagine am ii e usor sa loveasca cu franturi de adevar.

Niciun comentariu: