luni, 21 iulie 2008

PERICOL PUBLIC

Un coleg de-al meu, detinut in Penitenciarul Baia Mare, m-a rugat sa-i public un memoriu pastrandu-i totodata anonimatul. Va prezint, in continuare, extrase din acest memoriu precizand totodata ca eu am originalul declaratiei sale, evident cu toate datele personale de identificare.
"Am fost om de afaceri si am avut trei magazine prin care vindeam marfa second-hand. Numita KOSSI OLGA MARIA a fost angajata mea. Dupa ce a divortat, aceasta a revenit la numele de TUNS OLGA MARIA. Este din comuna COROIENI si locuieste la nr. 169 pe str. principala, jud. Maramures. Tatal ei este directorul scolii din Coroieni...
Aceasta femeie mi-a adus un prejudiciu de 230 milioane lei vechi! Avand incredere in ea, i-am inmanat cheile masinii mele Peugeot 605 si telefonul mobil rugand-o sa le dea familiei mele, impreuna cu cardul meu de bani. In loc sa le dea familiei mele si le-a insusit!
Am facut nenumarate plangeri, dar acestea nu au fost rezolvate din 2006 si pana acum. Ea s-a laudat ca are relatii la Politie si Parchet.
Prin acest memoriu, vreau sa anunt opinia publica despre faptul ca aceasta persoana, TUNS OLGA MARIA, este un pericol public!
Va multumesc."

Niciun comentariu: