marți, 22 februarie 2011

Anghel liber!

Instanţa Tribunalului judeţean Maramureş a respins azi recursul declarat de DNA la liberarea fostului primar băimărean Cristian Anghel, şi a admis liberarea imediată a acestuia. În cursul zilei de azi, în jurul orelor 15.30-16.00, Anghel va iesi pe poarta puşcăriei pentru a fi din nou un om liber, după aproape un an de puşcărie.

Ce să mai zic... Ştirile amănunţite despre acest eveniment le veţi auzi pe la diverse emisiuni, şi în ziare. Eu mă bucur pentru omul ăsta. Fiind zilnic cu el, în condiţiile amărâte de închisoare, depănând amintiri şi necazuri, calculând şansele de a redeveni liber(i), mi-a devenit drag. Am văzut că face faţă cu demnitate situaţiei, că înfruntă problemele şi că nu abandonează lupta. Bravo Cristian! Ai învins! Nu definitiv, nu categoric, dar e un început. Un ALT început. Merită să-ţi continui lupta, atât pentru recâştigarea onoarei cât şi pentru învingerea adversarilor tăi. Doar nu uita de ce sunt ei capabili ca să te învingă! EI n-au scrupule, EI NU AU MORALĂ, n-au caracter, sunt mizerabili. Unii... Tu-i ştii.. În fine...

Mâine lipsesc din zonă pentru că se ”judecă” şi liberarea mea condiţionată. Să fie într-un ceas bun! Poate ne mai auzim... Pe curând...

Cornel SABOU

Un comentariu:

Cornel Sabou spunea...

Sondaj pe blogul meu...
Întrebare:
Sunteţi de acord cu liberarea imediată a fostului primar băimărean Cristian Anghel sau doriţi ca el să rămână la închisoare?
Răspunsuri:
DA, vreau ca Anghel să fie eliberat! 8 voturi (50%)
NU, nu vreau ca Anghel să fie eliberat! 7 voturi (43%)
nu ştiu... 1 vot (6%)
Total voturi: 16