vineri, 1 februarie 2013

Un judecător cere ajutorul populaţiei ca să se opereze de cancer

Incredibil! Şi în egală măsură frumos şi trist de adevărat! Un judecător de la Curtea de Apel Suceava este grav bolnav de cancer. El cere sprijinul colegilor săi din toată ţara pentru a-şi putea plătii operaţia extrem de costisitoare care i-ar putea salva viaţa. Domnul Dumitrescu Iulius-Cezar nu s-a "împrumutat" de la marii afacerişti din zonă, nici nu a apelat la politicienii influenţi ai locului. El a postat doar acest apel disperat de ajutor pe siteul juridice.ro şi speră ca ceilalţi magistraţi din ţară să răspundă colegial la strigătul său! Iată un judecător aflat între viaţă şi moarte care nu consideră demn să-şi salveze viaţa vânzându-şi conştiinţa. Un judecător care nu doar că merită să trăiască (toţi merităm asta), dar care merită să simtă că şi alţi oameni, de acelaşi fel, cu aceiaşi construcţie de caracter sunt alături de el, îi întind o mână sau două în încercarea de a salva un împărţitor de dreptate aflat într-o situaţie dificilă. 
Vă prezint mai jos apelul semnat de judecătorul din Suceava... (Cornel SABOU)

Numele meu este Dumitrescu Iulius-Cezar si sunt judecator la Curtea de Apel Suceava. In anul 2006 am fost diagnosticat cu o tumora pe creier numita astrocitom fibrilar grad II. Am fost internat si operat de urgenta de catre d-nul Profesor Ciurea la spitalul Bagdasar Arseni din Bucuresti. Am urmat apoi tratament oncologic la Spitalul Fundeni, si anume 27 de sedinte de radioterapie. Timp de 4 ani m-am simtit bine, mi-am reluat serviciul, am sustinut 2 examene de promovare, atat la Tribunalul Suceava cat si la Curtea de Apel Suceava. Viata si-a reluat cursul firesc. Am fost foarte fericit cand am aflat ca sotia mea este insarcinata si ca ne-a binecuvantat Dumnezeu cu un copil. Dar la scurt timp fericirea mi-a fost umbrita de o veste cumplita: RECIDIVA TUMORALA. A trebuit sa trec din nou prin acelasi calvar, dar de aceasta data s-a adaugat si un tratament de 9 luni de chimioterapie. Rezultatul biopsiei dadea o veste si mai urata, tumora evoluase in grad: Oligoastrocitom anaplazic gr. III. Am reusit sa trec totusi cu ajutorul familiei, prietenilor, colegilor mei si peste aceasta cumpana a vietii. Pe 25 aprilie 2011 mi s-a nascut baietelul meu Tiberiu si de atunci am simtit ca traiesc din nou. …Dar boala nu mi-a dat un ragaz prea lung. Atunci cand copilul meu a implinit un an si 9 luni, in loc sa ma bucur de acest eveniment am primit pentru a 3-a oara o veste cumplita. Aparitia unei noi tumori INOPERABILE, care necesita de urgenta efectuarea unui tratament oncologic performant, tratament ce poate fi efectuat aici in tara doar la Clinica Gral. Tratamentul este foarte costisitor si pe aceasta cale apelez la ajutorul dumneavoastra.


Stimati colegi din toata tara, ajutati-ma va rog sa inving aceasta boala cumplita, sa lupt pentru copilul meu care este viata mea. Ajutati-ma sa fiu sanatos, sa ma bucur de orice clipa petrecuta alaturi de Tiberiu si de sotia mea, sa-mi vad copilul crescand, sa-l duc la scoala, sa-l vad cum devine om.

Pentru cei care doresc sa ma ajute afisez urmatorul cont bancar: 
RO94BTRL03401213397321XX, deschis pe numele DUMITRESCU IULIUS CEZAR.

Iuliu Cezar DUMITRESCU

sursă:
http://www.juridice.ro/241919/un-strigat-de-ajutor.html

Niciun comentariu: