joi, 23 decembrie 2010

De Craciun...

Instead of being a time of unusual behavior, Christmas is perhaps the only time in the year when people can obey their natural impulses and express their true sentiments without feeling self-conscious and, perhaps, foolish. Christmas, in short, is about the only chance a man has to be himself. (În loc să fie timpul unui comportament neobişnuit, Crăciunul este singura perioada a anului când oamenii îşi pot urma propriile impulsuri şi îşi pot exprima propriile sentimente, fără reţineri. Crăciunul, pe scurt, reprezintă şansa de a fi noi înşine

Francis C. Farley


Ce să zic?.. Am trăit şi zile mai bune. Normal, nu? Dar şi mai rele! De aceea nu mă plâng. Mă bucur de ceea ce am, pentru că ceea ce-mi lipseşte voi avea (alt)cândva. E din nou Crăciun...

Ce-mi doresc eu de sărbătorile astea?.. Păi... Îmi doresc să ai TU tot ceea ce-ţi doreşti! Pe masă şi în casă! Să nu-ţi lipsească nimic pentru ca să fii fericit(ă)! Altceva nu-mi doresc, pentru că NIMIC nu poate înlocui (pentru mine) faptul că nu pot fi liber! Iar pentru tine e suficient atât. Bucură-te tu de Crăciunul ăsta, iar de celelalte care vor veni, cât vom trăi, ne vom bucura împreună. OK?..

Mie să nu-mi doriţi ”Sărbători Fericite”! Asta e doar o urare care se foloseşte automat. E menită să ”demonstreze” bunele intenţii, gândul curat. Eu nu pot avea sărbători fericite, dar pot trăi cu asta. Şi încerc să vă transmit vouă gândul meu curat...

Să fiţi mai buni...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: