vineri, 10 decembrie 2010

Jurnal (8)

În sfârşit! A căzut prima zăpadă!.. Mă bucur întotdeauna de prima zăpadă a iernii. M-am născut iarna, şi poate de aceea sunt puternic influenţat de anotimpul ăsta. Trăiesc... altfel iarna. Simt altfel, sper altfel, cred altfel... Mai profund, mai ”cald”, mai... rece! Sigur, este un pic de disconfort generat de frig, de zăpada care se topeşte formând belţi şi apoi gheaţă, la care se adaugă (pentru mine) lipsa posibilităţilor concrete de a mă proteja de ”răutăţile” iernii, dar toate astea nu contează! Contează doar lucrurile esenţiale, iar acum esenţial este că iarna a venit, că m-a găsit aici, în viaţă, bucuros că pot s-o trăiesc!

Este ultima iarnă prin care voi trece fără posibilitatea de a oferi cadouri celor dragi. Nu ştiu alţii cum sunt, dar pentru mine era (şi este) important SĂ OFER! Atunci mă simt om, mă simt împlinit. Îmi place să culeg bucurie din ochii celor ce-mi sunt apropiaţi, să simt mulţumirea LOR lângă mulţumirea mea. Nu sunt vorbe goale, sunt doar... mâini goale... azi. Dar timpul ăsta ”nefavorabil” va trece (cu mine prin el) şi voi trăi iarna bucuriei mele... în primăvara în care voi libera.

Bucuraţi-vă de zăpadă! Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: