joi, 30 decembrie 2010

Jurnal (14)

“Toţi oamenii fac greşeli, dar numai înţelepţii învaţă din greşelile lor.” Winston Churchill


Aproape c-a trecut... Ce să zic, am trecut cu bine prin momentele ”critice” (Crăciun, ziua mea de naştere). Timpul mă regăseşte tot la închisoare, a treia iarnă consecutivă. Dar nu timpul contează acuma...

Pe-aici nu a ştiut nimeni că e ziua mea (pe 28 decembrie). N-am spus la nimeni. Nu vreau să primesc ”felicitări” fictive... de complezenţă. M-am mulţumit (şi chiar m-am bucurat) să fiu felicitat pe net, pe mess, pe facebook şi alte site-uri de socializare. Acolo am oamenii mei de suflet. Acolo simt că există (şi) sinceritate în afara familiei mele. E bine...

Citesc... Despre jurnalism. Mulţumesc!!! Mă mulţumesc cu ce am. Dar oare am ceva? Am simboluri de bine. E mai mult decât ceva rău, şi mai puţin decât un BINE real.. dar ”binele” meu nu e neapărat şi binele altora, nu? Şi-atunci, ce aleg??? (în ideea că pot eu alege ceva....). Deocamdată doar asist la spectacolul vieţii mele. Nu aleg nimic. Nici nu alerg.

Vă urez distracţie faină de Revelion. Un gând pentru cei dragi la cumpăna anilor, şi-o dorinţă. Sau chiar mai multe. E voie... :) Chiar şi-un sărut!

Pe anul viitor!!! La Mulţi Ani!

Cornel Sabou

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am reuşit să mă întristez citind aceste rânduri, ba chiar mi-au dat lacrimile.... Vă urez,cu mare întârziere, un sincer LA MULŢI ANI !!!