vineri, 18 mai 2012

Americanii au fost cu echipaj uman pe Marte!

Se pare că americanii au avut în trecut misiuni cu echipaj uman pe planeta Marte! Informaţia a fost dezvăluită "din greşeală" de astronomul american Gene Cernan într-o emisiune televizată.

 

  Iată transcrierea părţii în care astronomul american pomeneşte de Marte:

 "Gene Cernan: Ei bine, eu şi cu Buzz nu suntem de acord cu multe lucruri… BUZZ VREA SĂ NE ÎNTOARCEM PE MARTE, şi eu sprijin asta. Dar eu cred că trebuie s-o facem într-un proces logic. La sfârşitul acestui an, staţia spaţială va fi retrasă. Şi noi avem o staţie spaţială…e un laborator ştiinţific, şi care trebuie să producă rezultatele pe care mulţi oameni spun c-ar trebui obţinute. Reporter: Şi nu avem cum să ajungem acolo? Gene Cernan: Nu, nu… Ruşii au dat o mulţime de bani, fără a avea competitori, pentru a se reîntoarce în spaţia spaţială. Vorbim de sectorul privat. Eu sprijin sectorul privat. Ne vor trebui 10 ani pentru a pune oameni în nave spaţiale private pentru a ajunge din nou în orbita Pământului. Şi până atunci, ruşii vor deţine staţia spaţială. Şi vor face ceea ce vor. Cred că ne transformăm într-o ţară de lumea a treia în materie de explorare spaţială.

Reporter: Gene Cernan, ultimul om ce-a fost pe Lună. Îmi pare bine. Mulţumesc.

Gene Cernan: John, pot să mai spun ceva foarte scurt? NU EU AM SĂ FIU CEL CARE MĂ VOI ÎNTOARCE PE LUNĂ ŞI PE MARTE. Poate că nu eu decid, dar oamenii din această ţară trebuie să spună unde să mergem, care este viitorul acestei ţări, ce oportunităţi vor avea copiii şi nepoţii noştri. Şi asta-i important pentru mine.

Reporter: Ai spus-o. Mulţumesc, Gene."

Niciun comentariu: