joi, 24 mai 2012

Valori autentice în muzică şi cupluri celebre pe scenă

Vreau să vă propun să audiaţi/vizionaţi câteva clipuri muzicale! Nu pentru că ar fi piese care îmi plac, pentru că gusturile nu se discută, ce îmi place mie poate să nu vă placă vouă... Dar am putea face o comparaţie între ceea ce înseamnă ARTĂ în muzică, ARTIST profesionist şi "valorile" naţionale comerciale! Am putea înţelege altfel domeniul dacă am vedea dincolo de gusturile personale, în ceea ce înseamnă cu adevărat VALOARE!

L-aţi auzit cântând pe Antonio Banderas pe scenă? Dar ce aţi zice de un duet între el şi Sarah Brightman, pe ritmurile piesei "The Phantom of the Opera"?



Numele Eros Ramazzotti vă spune ceva? dar Tina Turner? Când îi alături pe cei doi pe aceiaşi scenă iese de un duet memorabil, aşa cum a fost în Munchen, în 1998...

 

 Ştiţi că Britney Spears e capabilă să aprindă singură o sală întregă, dar daca lângă ea, pe scenă, apare şi... Michael Jackson, ce credeţi că iese? Da, un super-show cu final de mari artişti, în care Michael şi Britney îşi spun reciproc "I love you"!

 

 Trebuie să vă propun şi un formidabil duet feminin: Laura Pausini şi Lara Fabian: "La Solitudine"



 La repezeală, să vă mai arăt câteva cupluri ale timpurilor trecute... Nana Mouskouri & Joe Dassin - Guantanamera


 

 Dalida & Julio Iglesias - La vie en rose

 

 Olivia Newton John  &  John Travolta: You're the One That I Want

 

 În final, poate cel mai celebru clip construit vreodată în muzica de pe Terra! O melodie compusă de Michael Jackson şi Lionel Richie, produsă de Quincy Jones şi interpretată de... 
"We Are The World"!


 

2 comentarii:

georges spunea...

am auzit ca a murit colegul tau de breasla florin matei.

ultima data il vazusem aici la bucuresti la o finala de rugby baia mare vs steaua.

cred ca au trecut vreo doi ani de atunci.

dzeu sa-l odihneasca!

Cornel Sabou spunea...

georges, nu stiu prea multe despre viaţa mass-mediei locale pentru că m-am separat de mult timp de colegii de aici! Sunt de-a dreptul scârbit de ce se întâmplă în media locală şi nu pot decât să îi ignor pe majoritatea şi să îmi văd de drumul meu.
Pe Florin Matei l-am cunoscut de mult timp. Era tipul omului cuminte, conştiincios şi prietenos. Nu ţin minte ca el să fii supărat vreodată pe cineva sau ca altcineva să aibă vreun motiv ca să fie supărat pe el.
În rest... şi noi ziariştii murim! Şi te asigur că atunci când "plecăm" ducem "dincolo" multe poveri nespuse! Pentru că scriem despre tot şi despre toate, mai puţin despre noi!