vineri, 26 februarie 2010

SUCEAVA

Mai nou am parte de tot felul de surprize... De exemplu, am fost informat că mi s-a deschis un fals proces civil la judecătoria Suceava! Este aşa numita *afacere judiciară* care se foloseşte ca instrument de manevră şi diversiune. În cazul meu, este folosită pentru a mă transfera de la penitenciarul Baia Mare la un alt penitenciar, în Moldova. Vom vedea...
Deocamdată eu îmi văd de *treaba* mea... Scriu, citesc, îmi limitez anturajul la persoanele interesante, plăcute şi inteligente. Sper, gîndesc, fac poezii... Chiar am fost solicitat să particip la un concurs naţional de poezie scrisă în penitenciar. Am şi predat cîteva *capodopere*!
Într-o zi am să vă vorbesc despre planurile mele de viitor. Aştept chiar şi sfaturi, de ce nu? S-aveţi grijă mare de voi! Ne mai auzim, pa!
Cornel SABOU

Niciun comentariu: