marți, 9 martie 2010

EA mă iubeşte...

Dacă EA n-ar fi existat, atunci unii regi n-ar fi renunţat la tron ca să-i rămână alături, Troia ar fi rămas necucerită şi Romeo ar fi trăit ca un simplu necunoscut. Dacă EA n-ar exista, atunci noi am fi mai săraci c-o iubire, am fi lipsiţi de sentimentul intraductibil ”DOR” şi am avea totul... în afară de FERICIRE! Dacă EA nu va mai exista, atunci nu va mai exista nici cuvântul ”NOI”... Dar EA a existat, este şi va fi! Nemuritoare în inimi de îndrăgostiţi, blestemată şi adulată (uneori nu în egală măsură), FEMEIA trăieşte purtându-şi cu demnitate povara frumuseţii.
Deseori, de 8 martie, femeia e în mod prefăcut sărbătorită, pentru că în restul anului e cel mai adesea umilită şi dispreţuită, dar frumuseţea ei nu păleşte în faţa acestor neajunsuri. Femeia are puterea de a se ridica din cenuşa vieţii, pentru a renaşte mereu în alte inimi. Ea combate violenţa cu bunătate, minciuna cu tăcere şi greşeala cu iertare.
Femeia este ca un adevăr spus pe jumătate... Te stârneşte până într-atât încât vrei s-o cunoşti pe dea întregul, chiar dacă asta-ţi produce durere. Eu mi-am iubit femeile din viaţa mea, deşi le-am cunoscut doar ca pe un adevăr dureros...
În fine... Femeia este ca o pisică. Vine la tine nu când o chemi, ci când vrea ea. Îţi toarce în braţe când o mângâi, te zgârie atunci când o alungi. Am avut şi eu o pisică, dar a murit...
Dintre toate femeile lumii, una singură m-a iubit necondiţionat şi permanent, indiferent c-am fost tare sau slab, mare sau mic, bun sau rău, şi de aceea, de 8 martie, eu sărbătoresc ACEASTĂ femeie faţă de care sunt ”dator” cu un munte de dragoste. Vreau să-i spun acum, de ”ziua ei”... IARTĂ-MĂ MAMĂ! Pentru un scaun de domnie se va găsi oricând un rege, de soarta Troiei nu-mi pasă, iar Romeo a fost un fraier! TE IUBESC MAMĂ!
Cornel SABOU

Niciun comentariu: