marți, 28 decembrie 2010

Ziua Mea

“Să-ţi spun ce este dragostea adevărată... E credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvârşită, încredere şi dăruire împotriva ta însuţi, împotriva lumii întregi. Dragostea înseamnă să îţi dai inima şi sufletul întreg celui care ţi le va zdrobi.” Charles Dickens


Astăzi e ziua mea. De naştere. ”Fac” 39... Încă sunt tânăr. Sau nu?.. Nu contează... Mă simt bine. Sunt sănătos, pregătit pentru provocările vieţii, de orice ”culoare” ar fi. Merg, gândesc înainte. Nu înaintea vremurilor însă. Cuplat bine de tot la prezent, aşez cuminte fiecare faptă la locul ei, şi-mi arhivez corect amintirile.

Nu aştept ceva special de ziua mea. Am primit de Crăciun... Vizita copiilor şi a mamei mele. Zâmbetele, îmbrăţişările şi sărutările lor. Şi bucuria lor. Că m-au văzut. Că sunt bine. E bine să contezi pentru cineva...

Vă spun La Mulţi Ani! Să fiţi mari şi buni, curaţi la suflet şi în gând! Să nu vă lăsaţi la viaţa asta. De fapt, la necazurile ei... Că altfel, viaţa e faină... Nu?

Cornel SABOU

Niciun comentariu: