luni, 13 decembrie 2010

Jurnal (9)

Suprema înţelepciune este a distinge binele de rău. (Socrate)




Linişte... Linişte şi ”pace”. E bine aşa. Mai am două luni şi ceva. Mi se spune că e greu ”afară”, că banii sunt puţini, că lumea e rea, că... O fi mai greu ca la puşcărie??? Pentru mine, AFARĂ nu e deloc greu! E... frumos, e cald şi bine.

Am călcat-o în picioare! Zăpada... N-a protestat. A căzut mai departe, din cer.. M-a albit cu totul. S-au înmulţit şi firele de păr albe. Cineva mi-a spus să nu-mi fac probleme, că e ”la modă”. Mai mult, cică femeile moderne ar prefera bărbaţii ”grizonaţi”! Ce să zic... nu-i mare stres pe capul meu! Femeile din trecutul meu nu m-au luat pentru culoarea firelor de păr. Sper... Dar să lăsăm femeile pentru... după liberare!

Voi faceţi brad anul ăsta? Noi am primit unul... Mult mai frumos decât anul trecut, dar gol... Stă şi acum pe un suport în ”curte”, pe terenul de sport. E verde!!!

Anghel e ok... Suportă bine detenţia. Nu vă spun ce-i în sufletul lui, că asta nu e treaba mea. Luna viitoare merge acasă...

Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: