marți, 6 decembrie 2011

O sută de mii...

Acest post are un caracter oarecum festiv! Nu pentru că a fost 1 decembrie, Ziua Naţională a României, nu pentru că se apropie extraordinara sărbătoare a Crăciunului ci pentru că... am "împlinit" peste 100.000 de vizitatori pe acest blog!
Au trecut patru ani, timp în care am tot postat aici diverse opinii... Patru ani din care trei i-am petrecut ACOLO, ştiţi voi unde! Nu am încetat să scriu, nu am încetat să cred în "drumul" meu virtual... Care este, totuşi, unul REAL în egală măsură, pentru că uneori (şi pentru unii) opinia mea contează!
Vă mulţumesc! Pentru că mă vizitaţi, pentru că mă citiţi! Nu sunt unul care să uzeze de "şmecherii" care să crească audienţa. Netul oferă şi astfel de posibilităţi. Ca şi administrator al unei pagini de internet poţi face diverse setări care să îţi crească artificial (fals) frecvenţa vizitelor şi să te poţi da "mare" apoi că ai foarte mulţi vizitatori. Eu am anulat toate acele setări de mult timp! La mine, un vizitator înseamnă un cititor real! La alţii, un singur cititor figurează cu 10-15 "vizite" pentru că aşa au făcute setările "proprietarii" de site.

Pentru că VOI aţi depăşit 100.000 de vizite reale pe acest blog meritaţi din partea mea o caldă strângere de mână! Prieteni şi duşmani, în egală măsură! Nu am probleme să fac faţă "duşmanilor" şi poate tocmai de aceea îmi pot permite să fiu "mărinimos" şi faţă de ei într-un asemenea moment!

Şi pentru că luna decembrie este o lună specială pentru mine, pentru că sărbătoresc foarte multe evenimente în această lună, vă promit că voi posta multe materiale în zilele următoare! Staţi pe aproape! Vă sărut de o sută de mii de ori!

Al vostru,
Cornel SABOU

Niciun comentariu: