vineri, 22 iulie 2011

Balada lui Vandam

Pe-o stânca neagră
În jungla din Vietnam
Unde şade-n sfoară J.C.Van-Damm
Plânge şi suspină şi e foarte trist
Că în viata lui civilă el e caratist.
Însă Cearles Bronson lânga el veghează
Şi-n consecinţă nu-l antrenează.
Un orologiu sună unu şi jumate
La Vietnam în poartă oare cine bate?
Eu sunt Svarţinegăr sunt amicul tău
Şi să moară mama că sunt foarte rău.
- Tu esti Arnold?
- Da Van Damme!
Am venit să ne caftim,
Da' vezi cum dai cu piciorul că e la misto,e-n film
Orice gând ai tu Van Damme
Si oricât cafteşti de bine
Cât am mitraliera-n mână
Io's mai ciumec ca tine
- Da' asta cine-i? mânca-ti-aş...
- Este Cearles Bronson şi e mardeaş
Când dă cu brandul să mor că te-ndoaie
C-a jucat în filme cu superbătaie.
Cât dinspre partea cu cafteala
Zi acu' să-nebuneşti
Că io-s şmecher de Rovine
Iar tu de Româneşti.
L-am chemat aicea precum poţi să vezi
Ca să facem un comando pentru vietnamezi.

POEM:
Frunzulită de dudău
Drag mi-e comandăul meu
Un comando din popor
Cu motive din folklor
Din popor l-am întrupat
Şi mişto l-am echipat:
5 grenade şi-o mortieră
La brâu câte-o mitralieră
Alte 7 prinse-n flanc
10 mine antitanc
Şi pe cai s-au ridicat
Nicăierea n-au plecat
Că erau atât de grei
C-au căzut caii sub ei.

refren 1:
Lungă le-a fost calea-n jungla din Vietnam
Arnold,Cearles Bronson şi J.C. Van-Damme
Au lăsat şi caii şi-au plecat pe jos
Cum bine a surprins în cantec grupul Albatros.
Dar ce nu ştia Vietnamul,
Codru-i frate cu Van-Dammul.
- Codrule,codruţule ce mai faci ciumegule?
Ia io fuck you face de mult
Stau ca prostul ţi v-ascult
Paţii vi-i călauzesc
Spre lagărul vietnamez.

refren 2:
When the night is coming
I can see J.C. Van-Damme is waiting
In the jungle from Vietnam.
Say Jeane,jeane Claude Van-Damm
Eşti eroul din Vietnam
Toata lumea striga:Jeane Claude Van-Damm.

Dar deodata mititel lagăr se arata.
Mititel din întamplare că era distanţa mare.
Iar în lagăr, de doi peri,
Stau legati doi prizoneri:
Unu-i moldovean,vaaaai,
Unu-i ungurean,iooaai,
Şi altu-i ţâgan,
Că-i lagăr german.
Însă Arnold ce-mi făcea?
În stangă se sprijinea
Iar cu dreapta ce-mi făcea?
Făcea lucru de ruşine
Că n-avea femei cu sine.
Iar după ce se termena,
Şi de earbă se ştergea,
Plecă-n noapte tăcut
Că era satisfăcut.
Cearles Bronson îl urma,
Să nu-l f... careva,
Iar în spate pan' la pod
Îi urma tăcut Jean Claud.
Dar un vietnamez, ce făcea plantonul,
Îl văzu pe Arnold conducând pulutonul,
Sări la dânsul ca să mi-l omoare
Dându-i peste gură respectiv 50 de picioare.
Vietnamezu' scoase sabia din teacă
Şi lovind cu sete îl zgărâie oleacă,
Însă Şvarţinegăr astfel îl lovi
Că-ntr-un timp t(zero) chinuit muri.
Da' un pâlc de vietnamezi către ei se-ndrepta
J.Claude le iese în faţă flexionându-şi mâna dreptă.
Arnold se-ntoarce şi din AG-eu-i răsună
C-o mitralieră-n cealaltă mână,
Şi-ntr-un sfert de oră curăţă câmpia,
El nu moare vere că aşăi regia.
Bronson se ridică mânuind cuţâtul
Şi la santinele le beleşte gâtul.
Lupta iar incepe,vietnamezii laşi
Au fugit de dânsul că e mârdeaş.

Vreţi să ştiţi fenalul?
Bronson mai puţin,
Însă Svartinegar şi J.C. Vadim
Şi-au pierdut din slujbă ca din întamplare
Că i-au invins în luptă pe Vacanţa Mare,
Însă toata lumea cred c-a câştigat
Fiindcă doar tăranii n-au aplaudat.

Niciun comentariu: