joi, 28 iulie 2011

Mariana Pop, candidatul PDL pentru Colegiul 2 Baia Mare, si-a depus oficial candidatura


Scris de Sorina Moldovan

Pentru Mariana Pop, inspector general scolar al ISJ Maramures, ca de altfel pentru Partidul Democrat Liberal Maramures, miercuri a fost o zi extrem de insemnata. Candidatul PDL pentru Camera Deputatilor pe Colegiul 2 Baia Mare si-a depus oficial candidature la Biroul Electoral Judetean. Si nu oricum, ci cu o prezenta numeroasa. Colegi de partid, cadre didactice, directori de institutii, multi sustinatori au fost alaturi de Mariana Pop intr-un astfel de moment. Iar unul dintre cei mai importanti sustinatori, prezent in Maramures, a fost insusi ministrul Invatamantului, Daniel Funeriu. Dupa procedurile legale de inregistrare oficiala a candidaturii, a urmat o conferinta de presa. Primul care a vorbit a fost presedintele Partidului Democrat Liberal Maramures si presedinte al Consiliului Judetean, Mircea Man.

Mircea Man, presedinte PDL Maramures, presedinte CJ: “E un moment deosebit astazi, este extrem de important ce se intampla in Maramures si respectiv in Colegiul 2. Partidul Democrat Liberal este foarte interesat si aplecat de ceea ce se va intampla in acest colegiu, nu ne este indiferent, pentru ca discutam de un loc in Parlamentul Romaniei. De aceea, dupa o chibzuinta de mai multe luni, am ales ce are mai bun PDL Maramures pentru aceasta functie, pe doamna profesor inspector general Mariana Pop. Sigur ca obiectivul este acela de a castiga alegerile, de departe este omul cel mai potrivit pentru aceasta demnitate, este omul care a stat alaturi de judetul Maramures foarte multa vreme, a condus un sector important al judetului si l-a condus cu mare responsabilitate si demnitate. De aceea l-am invitat astazi aici pe omul cel mai potrivit sa ne-o descrie profesional pe doamna profesoara Mariana Pop, respectiv pe ministrul Invatamantului, Daniel Funeriu”.

Au vorbit apoi cativa dintre sustinatorii Marianei Pop, profesori, primari si directori de institutii care o cunosc si isi pun speranta in capacitatea unui astfel de om cum este Mariana Pop.

Domnica Damsa, profesor pensionar: “Ma bucur sa ma aflu azi aici, intr-un asemenea moment important al doamnei Mariana Pop. Ma numar printre sustinatorii doamnei profesor pentru ca stiu ce fel de om este. O simpatizez de mult. Fiind dascalita, nu am avut prea multe tangente cu Inspectoratul Scolar, pentru ca mi-am vazut de munca mea si nu a fost nevoie sa stau pe la Inspectorat. Intamplator am intalnit-o cu o problema, moment in care nici macar nu stiam ca este inspector general. Insa a fost foarte atenta si prompta la a-mi rezolva problema respectiva, ceea ce m-a impresionat pe vremea aceea. Si mi-a ramas in suflet ca o persoana extraordinara, bucurandu-ma ca am intalnit un astfel de om, dezinteresat, pe care am putut sa ma bazez. Si nu am venit singura, ci cu un grup de profesoare pensionare. Noua ni se pare ca motto-ul Echilibru, Demnitate, Respect o caracterizeaza si ne dorim ca prin ea sa fim mai bine reprezentate in Parlamentul Romaniei, sa ne apere interesele atat ale cadrelor didactice, cat si cele ale femeilor din Romania”.

Terica Barlea, directorul Colegiului Tehnic “George Baritiu”: “Am venit impreuna cu un grup de colegi directori, pentru ca ni se pare un moment deosebit pentru noi toti, ca prieteni ai omului doamnei Mariana Pop. Am venit pentru ca mi se pare un moment al recunoasterii profesionismului sau, pentru ca noi, cei din sistem, cunoastem calitatile dascalului Mariana Pop, care a initiat foarte multe proiecte pentru invatamantul din Maramures, pentru scolile din judet. A dat si da dovada de multa implicare, caldura si seriozitate”.

Vasile Alb, primar Somcuta Mare: “O sustin pentru a doua oara si ma bucur ca am acest prilej. Mariana Pop este omul potrivit sa ajunga in Parlamentul Romaniei. Colegiul 2 si orasul Somcuta Mare are nevoie de un parlamentar care sa ne ajute, care sa faca ceea ce trebuie pentru maramuresenii din acest colegiu”.

Emilian Pop, primar Sacalaseni: “Am venit azi alaturi de Mariana Pop pentru ca este prietena mea dintotdeauna. Nu am avut niciodata probleme si vreau sa o asigur de toata sustinerea mea personala si a intregii comune Sacalaseni, asa cum am sustinut-o si in 2008, cand si atunci a iesit castigatoare. Avem incredere ca vom avea tot sprijinul doamnei Pop dupa ce va ajunge in Parlament”.

Lucian Morar, primarul orasului Ulmeni – PNTCD aripa Ciorbea: “Ma bucur sa fiu alaturi de omul Mariana Pop la depunerea candidaturii pentru Colegiul 2. Motivele pentru care o sustin sunt mai multe: in primul rand pentru ca i s-a intamplat o nedreptate, zic eu, in 2009, cand a castigat Colegiul de Senat, dar a fost nevoita sa ramana acasa din cauze de toti stiute. Apoi pentru ca Mariana Pop a performat la ISJ si, nu in ultimul rand, pentru ca sunt aici in numele maramuresenilor care merita sa aiba in Parlament un om care sa lupte pentru judetul acesta, pentru colegiul din care facem parte, un om implicat, asa cum este Mariana Pop. Sunt convins ca taranistii din Colegiul 2 o vor sustine cu totii, mai ales pentru ceea ce inseamna omul Mariana Pop”.

Corin Chereches, membru PDL: “Toti trebuie sa recunoastem, in primul rand, personalitatea Marianei Pop. Este un om foarte implicat pentru judetul Maramures, dar este un om implicat si pe plan politic. Mariana Pop a ajuns la un grad de matutate politica ce ii da certitudinea ca poate castiga Colegiul 2. Partidul Democrat Liberal are mare nevoie in acest moment de aceasta victorie, si o va avea”.

Dr. Calin Pop, directorul Spitalului Judetean: “Multumesc pentru oportunitatea de a o sustine pe doamna Mariana Pop, persoana pentru care am toata aprecierea si stima. Pentru mine, legatura dintre Sanatate si Invatamant este una speciala, desi mult mai slabita in ultimii 20 de ani. Candidatura si prezenta in Parlamentul Romaniei a unui om si a unui profesor de exceptie, de anvergura doamnei Mariana Pop, reprezinta, pentru mine si pentru cetatenii judetului, garantia ca aceasta legatura va fi mult mai solida atat pe linie de Sanatate, cat si pe linie de Invatamant. Si am aceasta certitudine”.

Emil Ambrus, presedintele UNPR Maramures: “Sunt alaturi de doamna Mariana Pop, eu si toti membrii UNPR o sustinem din tot sufletul si speram sa castigam acest colegiu, pentru ca meritam. Partidul care este acum la guvernare, desi e blamat, chiar isi doreste sa faca ceva pentru aceasta tara. As vrea sa le transmit celor din opozitie sa fie realisti si sa nu mai umble cu minciuni, cu critici la adresa noastra. Eu stiu foarte bine cum au predat stafeta actualului guvern, dar acum nu stiu altceva decat sa dea cu pietre. Eu sper din tot sufletul ca si de aceasta data sa castige cel mai bun, adica doamna Mariana Pop”.

Daniel Funeriu, ministrul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului: “Am venit cu foarta multa placere in Maramures, din mai multe motive. Desigur, s-au spus foarte multe despre OMUL MARIANA POP, s-a vorbit foarte frumos. Dar, pe langa toate aceste lucruri adevarate care s-au spus, doamna Mariana Pop mai are ceva: are in spate autoritatea faptelor, are in spate realitatea si tot ce a facut pentru invatamantul din judetul Maramures, in mandatul sau de inspector general scolar, intr-o perioada de profunde schimbari. Sigur, as putea sa vorbesc despre performantele sale in calitate de inspector scolar, dar cetatenii vad faptele si cred ca ele vorbesc mai bine decat orice declaratie. Prin urmare, cred ca toata lumea este de acord ca avem printre noi un om muncitor, un o onest si, ceea ce mi se pare ceva rar pentru zilele noastre, un om modest. Am considerat ca sloganul ECHILIBRU, DEMNITARE, RESPECT este un slogan care o caracterizeaza foarte bine, dar lipseste cuvantul PERFORMANTA. Va asigur ca Maramuresul are nevoie de un om atat de profesionist, perseverent, serios, care stie exact nevoile locale pentru a le apara la Bucuresti. In mandatul meu, va asigur ca Maramuresul nu a avut un ambasador mai bun la Bucuresti decat doamna inspector, cu care discut foarte des, indiferent de zi sau perioade. La nivelul ministerului am un mic grup de inspectori cu care am analizat situatii, propuneri, strategii si am luat cele mai intelepte decizii cand a fost cazul, iar doamna Mariana Pop este primul om din acel grup, pentru ca ne-a ajutat extrem de mult prin ideile si lucrurile pe care le-a facut. De asemenea, as vrea ca maramuresenii sa stie ca Mariana Pop este in primul rand sustinatoarea elevilor, persoana care i-a tratat pe toti egali, militand mereu pentru performanta lor. De aceea, locul ei este in Parlamentul Romaniei, unde sa poata face lucruri la fel de bune in continuare pentru Maramures. Si este ceva ce mai vreau sa subliniez. S-a amintit aici de multe probleme si rezolvarea lor. Ori doamna Mariana Pop, pe langa faptul ca se implica in solutionarea oricaror probleme, cauta si exploateaza oportunitati. Asta este ceea ce o diferentiaza de foarte multi alti colegi, adica are mereu o activitate proactiva”.

Mariana Pop, inspector scolar general al ISJ, candidatul PDL Camera Deputatilor, Colegiul 2 Baia Mare: “Este o zi deosebita pentru mine, o zi in care prezenta oamenilor care au dat un mesaj despre inspectorul scolar, despre omul Mariana Pop, ma responsabilizeaza, iar declaratiile dumnealor imi intaresc convingerea ca sloganul sub care candidez este unul care intr-adevar ma caracterizeaza. Nu sunt omul care sa imi asum responsabilitati pe care sa nu le pot onora. Din 2008, atunci cand am obtinut 16.000 de voturi de incredere pe acest colegiu, si pana acum, Mariana Pop nu s-a schimbat. Am avut puterea de a rezolva multe probleme ale invatamantului, si nu numai, am conlucrat foarte bine cu institutiile deconcentrate, cu primariile, indiferent de culoarea politica a directorilor sau primarilor. Nu sunt omul care sa cred in profetii despre viitor, sunt omul solutiilor, nu am mintit si nu m-am mintit. Toate aceste lucruri cred ca ma fac credibila. In 21 august, maramuresenii de pe Colegiul 2, asa cum am mai spus, au de ales intre sinceritatea unei profesoare si un nou razboi al barbatilor”.

preluat de pe
www.ne-cenzurat.ro

Niciun comentariu: