joi, 25 noiembrie 2010

Jurnal intim (3)

citatul zilei: Nu iubesti o femeie pentru ca e frumoasa, dar ea este frumoasa pentru ca o iubesti (Necunoscut)


În autobus... Parcă nimic nu s-a schimbat în timp. Aceleaşi feţe triste, aceiaşi lume tăcută şi parcă acelaşi cenuşiu... ca inainte de Revoluţie! Bătrâni, femei şi adolescenţi. Unde sunt bărbaţii maturi, de ce nu circulă ei cu autobusul? Ar fi câteva explicaţii hazlii... Una, că sunt întreţinuţi de femei. Drept urmare, ei stau acasă, se uită la meci, şi îşi iau la rost nevasta după ce biata se întoarce de la lucru. Alta, că preferă o porţie de ”cincizeci” şi mersul pe jos decât un drum ”uşor”. Sau poate au plecat cu toţii! În Italia, Spania, Franţa şi Anglia... Muncesc, trimit bani acasă, şi femeile îi cheltuie. Ori, poate, n-am fost eu cu autobusul potrivit...

Scriu...

Aud că se pregătesc alegeri în Baia Mare. Pentru primar. Că primarul ”original” e la pârnaie. Şi se înghesuie acuma oamenii de bine să-i ia locul. Nu mă interesează... deocamdată!

Mă stresează iar nişte cadre... Văd că dacă eu îi las în pace nu-i bine. Îi excită conflictul???? OK...

Se reduce încrederea. Nu în mine. Asta e solidă. În alţii. Care aparent o meritau. Şi care vor să păstreze doar aparenţele. Şi-n spatele lor construiesc... tot felul. Păcat. Dacă spun eu că-i păcat, atunci credeţi-mă că aşa e! Mai vedem...

Mă retrag oarecum în singurătate (atât cât e posibil aici). Poate din cauza deselor dezamăgiri. Recunosc că am greşit amăgindu-mă, dar... ce să fac, nu eu sunt cel perfect! Eu doar voi fi...

Linişte...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: