marți, 19 aprilie 2011

Doru Manolescu se intoarce la puscarie



foto: Doru Manolescu alaturi de fosta sa iubita, o femeie pe care a iubit-o foarte mult, dar care l-a parasit cand el era inca la inchisoare


Povestea lui Doru Manolescu vă este deja cunoscută dintr-un alt articol de-al meu... Arestat pentru furtul a trei telefoane mobile, el a intrat în puşcărie având asupra sa peste 300 milioane lei. Acolo i s-a descoperit un cancer în stare foarte avansată, motiv pentru care i s-a acordat trei luni de întrerupere a pedepsei. După trei luni, boala sa fiind evidentă şi de necontestat, a mai primit o prelungire de trei luni. Perioada aceasta expiră joi, 21 aprilie 2011, dată la care Manolescu trebuie să se întoarcă după gratii pentru a mai executa încă aproximativ un an de închisoare.

M-am întâlnit ieri cu el... Era cam deprimat. Mi-a mărturisit că doctorii de la Cluj i-au cerut 5.000 de euro şpagă pentru ca să îi mai prelungească perioada de întrerupere pe motiv medical. “Nu le-am dat nimic, Cornele! De ce să le mai dau, când eu sunt bolnav de adevăratelea? Asta le-am şi spus: nu vă dau nimic pentru că eu chiar sunt foarte bolnav! Voi ar trebui să-mi prelungiţi întreruperea ca să rămân în viaţă, pentru că altfel o să mor acolo, la puşcărie!” Dar doctorii nu i-au dat nici o prelungire... Doru crede că nu va supravieţui detenţiei! Condiţiile specifice din închisoare îi vor agrava boala şi vor conduce probabil către complicaţii severe. A hotărât să vorbească. Ayi, marţi 19.04.2011, are programate două emisiuni TV, la doi jurnalişti care au răspuns imediat apelului său disperat. Ioan Romeo Roşiianu şi Ciprian Dragoş îl vor avea ca invitat pe Doru Manolescu azi, de la orele 18.30 şi respectiv 20.00, la “Maramureş TV” şi “Cinemar TV”...

Pe doctorii aceia care i-au cerut mită lui Manolescu nu o să-i ia nimeni la întrebări. Mita a ajuns un fel de taxă oficială. Recunoscută şi respectată. Dar nu de toţi... Iată că un pretins interlop, un om condamnat şi la propriu, şi la figurat ne dă o “lecţie” de responsabilitate! Lui Manolescu nu banii îi lipsesc, ci sănătatea. Manolescu nu a mai acceptat să plătească pentru că deja plăteşte cu viaţa! Iar Doru crede că închisoarea îi va lua ultima mită, adică îi va lua fericirea de a trăi, chiar şi aşa bolnav...

Vă invit să-l urmăriţi deseară la posturile TV pe care le-am menţionat. Succes Doru Manolescu, şi curaj! Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: