miercuri, 17 august 2011

Pamflet: De ce credeţi că este bine să intre femeile în politică?

scris de Vasile Dragomir

Candidaţii răspund la întrebarea:
De ce credeţi că este bine să intre femeile în politică?

25% dintre candidaţii Colegiului 2 Est Baia Mare sunt femei; mai exact, din patru candidaţi unul e femeie.
De ce credeţi că este bine să intre femeile în politică? – e întrebarea pe care reporterul a adresat-o celor patru aspiranţi la deputăţie. Iată şi "răspunsurile" (unde e cazul, chiar dialogurile)

Mariana Pop: Ca să mai aibă grijă şi bărbaţii de copii. Eu, de când cu campania electorală, numai câteva zile nu l-am supravegheat pe al meu şi, iata-mă-s soacră şi bunică. Nici nu ştiu de ce-mi vine să plâng, probabil pentru că sunt soacră.

Florin Tătaru: De ce vor să intre cine?
Reporter: Femeile.
Florin Tătaru: Unde să intre?
Reporter: În politică.
Florin Tătaru: Repetaţi întrebarea, să o audă şi domnul director Cristian Anghel.
Cristian Anghel: Nu e nevoie. Cu siguranţă dl. candidat Florin Tătaru va răspunde că femeile noastre trebuie să intre în politică, deoarece nu le putem întreţine pe toate, deoarece mai avem şi copii.
Florin Tătaru: Da, asta am vrut să spun şi eu, doar că n-am înţeles întrebarea.

Mircea Dolha: Femeile trebuie să intre în politică, să vadă şi ele unde le stau bărbaţii până noaptea târziu. Să nu avem discuţii. După 20 de ani de căsnicie eu nu mă mai bag cu soţia în politică, am ajuns la consens, aşezaţi la casa noastră.

Felician Horj: Politică fac doar unguroaicele iredentiste care nu se mulţumesc cu bărbaţii lor, vor tot Ardealul. Şi mie mi l-au cerut câteva, dar nu le-am dat nimic, că m-am însurat.

Vasile Dragomir

Niciun comentariu: