joi, 20 octombrie 2011

Previziune confirmată: Gaddafi a fost executat!

Astazi, toate posturile TV din lume au anuntat vestea că liderul libian Gaddafi a fost ucis. Va asteptati la lucrul acesta sau vestea a fost o surpriză? Dacă sunteţi cititor constant al blogului meu cu siguranţă vestea aceasta nu vă era nouă...

Pe 20 martie 2011 am publicat pe blogul meu articolul: Editorial-Politica externa: Gaddafi va sfarsi executat! În acest articol (pe care vă invit să-l citiţi dacă l-aţi ratat cumva) afirmam foarte clar că liderul libian va avea un sfârşit de această natură. Realitatea a demonstrat că previziunea mea a fost corectă! Este (o spun acum fără falsă modestie) o PROBĂ de profesionalism în mediul analizei politice internaţionale!

Nu insist acum foarte mult pe acest subiect. Unii spuneau că evenimentul de azi seamănă cu momentul 25 decembrie 1989, când Ceauşescu a fost executat. Tot ce-mi doresc este ca peste 20 de ani poporul libian să nu-şi dorească reînvierea lui Gaddafi, aşa cum poporul român îl regretă azi pe Ceauşescu! Mai vorbim...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: