marți, 13 martie 2007

TERORIŞTII DIN PSD

Dezvăluiri cutremurătoare
TERORIŞTII DIN PSD
Membrii importanţi ai PSD Maramureş, Aurel Iancu (între timp exclus din partid) şi Florin Tătaru au răpit, sechestrat şi ameninţat cu moartea un cetăţean maramureşean - Aceştia au afirmat că au pregătit un glonţ pe ţeava puştii şi pentru fostul lor asociat, Corin Cherecheş

Ceea ce veţi citi în continuare vă va tăia respiraţia! Ştiu di-nainte că veţi fi şocaţi, că nu vă va veni să credeţi, dar nu avem ce face, acesta este adevărul, oameni buni! În Maramureş, în peisajul politic şi de afaceri al judeţului, se manifestă din plin oameni cu apucături teroriste şi mafiote. E vorba de oameni care apoi prind funcţii importante în administraţia locală, sau oameni care contribuie decisiv la numirea altor triste personaje în funcţii importante.
Florin Tãtaru şi Aurel Iacob (din conducerea PSD Maramureş) sunt acuzaţi de un fost angajat de al lor că a fost răpit, sechestrat,. bătut şi ameninţat cu moartea pentru a fi determinat să semneze nişte documente! Tătaru şi Iacob, prin maniere ce ţin de vestul sălbatic, l-au dus pe nefericitul om în pădure, l-au dezbrăcat, i-au pus puşca în gură şi i-au băgat-o în fund, l-au umilit în ultimul hal şi l-au ameninţat cu moartea, atât pe el cât şi pe toţi membri familiei sale. Ca într-un adevărat scenariu sicilian, cei doi pesedişti au spus că ţin un glonţ pe ţeavă pentru un fost asociat de-al lor, Corin Cherecheş! Toate astea s-au întâmplat în 1998. Victima a depus plângere la Poliţia Baia Sprie deoarece - spune el - şefii poliţiei judeţþene sunt la picioarele mafioţilor! Ce putea face Poliţia Baia Sprie? NIMIC! Asta a şi “făcut”... Florin Tătaru a ajuns, între timp, preşedinte al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate, fiind schimbat din acest post după alegerile din 2004. Timp de câţiva ani, sănătatea judeţului Maramureş a fost gestionată de acest mafiot-terorist, de acest om care ameninţă cu puşca şi cuţitul pe cei care se opun activităţii sale infracţionale! Vă lăsăm pe dvs să judecaţi după ce veţi citi declaraţia integrală a lui Ioan Păcurar...
Noi mai precizăm doar că această acţiune cu cuţitul şi puşca în mână nu va rămâne la stadiul în care a lăsat-o Poliţia din Baia Sprie. “Viaţa MM” va sesiza toate organele abilitate să facă cercetări în acest caz şi vom lupta pentru deschiderea unei anchete penale care să constate vinovăţia (sau nevinovăţia) celor doi acuzaţi (Iancu şi Tătaru). Credem că doar prin pronunţarea clară a Parchetului sau a unei instanţe de judecată se va putea certifica dacă cei doi sunt cu adevãrat nişte infractori sau nu. Rămâne totuşi întrebarea de bază: de ce până acum instituţiile statului nu au cercetat aceste fapte pentru a le clarifica, pentru a condamna vinovaţii (dacă există vinovaţi)? Ce sau cine i-a protejat până acum pe aceşti terorişti ai politicii maramureşene? Când vor începe instituţiile statului român să aplice legea indiferent de statutul omului (de rând sau politician etc...)? Când vor ţine sub control asemenea practici mafiote în care, iată, sunt implicate figuri celebre ale politicii locale?
În lipsa unei atitudini ferme a instituţiilor noastre, noi, Viaţa MM, vă solicităm pe dvs, cititorii noştri, să luaţi atitudine şi să condamnaţi comportamentele de acest fel! Nu poate fi posibil ca într-o Românie integrată în UE să mai fim conduşi de infractori politici, sã fim şantajaţi de “jurnalişti” fără Dumnezeu sau să fim ameninţaţi cu cuţitul la gât sau cu puşca-n gură!!! LUAŢI ATITUDINE, oameni buni! Până când nu vă vine şi dvs rândul... Toate cele bune! Pe curând...

Cornel SABOU

Declaraţie

Subsemnatul Păcurar Ioan, (...), de profesie inginer mecanic, angajat la SC Nordia Trade Group SA, declar următoarele:

În data de 15.07.1998 orele 19.00, am fost invitat telefonic la telefonul mobil numărul 094514196 de către domnii Iancu Aurel Anton şi Tătaru Florin Cristian ambii din Baia Mare, având funcţia de administratori la firma amintită mai sus la birourile din str. Culturii, clădirea Aris SA (fostul CPJ), la camerele 502, 503, unde dânşii au birourile. Arăt faptul că societatea comercială Nordia Trade Group SA a vândut marfa aflată pe stoc (băuturi alcoolice vrac) unei alte societăţi administrate de dânşii unde la data când fac declaraţia nu eram angajat. Am fost chemat la birouri pentru a duce câteva acte de la unitatea de producţie şi pentru a ridica salariul meu. M-am îndreptat spre locul respectiv singur cu autoturismul marca BMW 318i, cu numărul de înmatriculare MM 02 ACB, proprietatea Fundaţiei Vivadent cu sediul în Baia Mare, autoturism pe care l-am parcat în faţă la Aris SA. Am urcat sus, am predat actele care mi le-au cerut, respectiv stocurile cu băuturile vrac în prezenţa domnilor Iancu Aurel Anton şi Tătaru Florin. Odată ajuns acolo am cerut salariul pe luna iunie 1998 după care ei mi-au spus că nu au bani la ei şi să ne deplasăm la Cabinetul Stomatologic din Str. Şcolii proprietatea d-lui doctor Tătaru Iacob. Ajunşi acolo am fost chemat în maşina marca WV Passat, culoare gri metalizat cu numărul de înmatriculare MM 06 NOR pe care-l conducea dl Tătaru Florin, iar în spate pe banchetă stătea domnul Iancu Aurel. În momentul în care am urcat în autoturism mi s-a spus că plecăm undeva fără să se specifice destinaţia.

Îndreptându-ne pe drumul ce duce spre Dej, prin câteva manevre ale maşinii am fost intimidat (frâne bruşte, viraje stânga-dreapta), circulaţie total necorespunzătoare a unui conducător auto. În timp ce ne deplasam cu autoturismul, din spatele meu dl Iancu Aurel a scos cuţitul cu care mă ameninţa (lama cuţitului de aproximativ 15-20 cm lungime, din inox, având mânerul din corn de cerb, puţin încovoiat, cuţit pe care l-aş recunoaşte şi care l-am mai văzut la dl Puiu Tătaru la cabinet). Am fost dus până la pădurea dinspre Mireşu Mare, intrând pe partea stângă într-un desiş din pădure. Acestea se întâmplau în jurul orelor 20.00. La coborâre din maşină, după ce a luat o puşcă din portbagaj (puşca având o singură ţeavă, de aproximativ 45-50 cm) după care a luat două cartuşe culoare galbenă, cu vârful ascuţit şi mi-a spus dl Tătaru Florin că unul este pentru mine şi celălalt pentru CCC (Cherecheş Cristian Corin care este unul dintre asociaţii lor). A introdus cartuş pe ţeavă dl Tătaru şi m-a luat de cămaşă şi m-au târât împreună în pădure. M-au forţat să stau în genunchi în faţa lor, după care mi-au introdus ţeava puştii în gură. Mi-au desfăcut cămaşa şi m-au trântit la pământ. Nasturii au fost desfăcuţi unul câte unul de către dl Iancu Aurel. După ce am fost trântit la pământ dl Iancu Aurel mi-a băgat frunze de ferigă în gură, după care am fost lovit în special în zona ficatului şi-a toracelui de către ambii. În timp ce mă ameninţau foloseau cuvintele: bandiţi, porci, mă înjurau de mamă, îmi ameninţau familia prin acea că cor muri pe rând unul câte unul şi tot timpul cuţitul îmi era la gât şi îmi trăgea lama cuţitului pe faţă. După aceea dl Tătaru Florin mi-a desfăcut cureaua, m-a dezbrăcat de pantaloni şi chilot, m-a lovit cu piciorul în testicole, după care am fost întors cu faţa spre pământ fiind tras de păr de dl Iancu Aurel şi dl Tătaru Florin mi-a băgat ţeava puştii în fund fiind ameninţat că va apăsa pe trăgaci. După aceasta am fost întors cu faţa în sus şi mi s-a băgat din nou ţeava în gură. Aceasta a durat aproximativ o oră, o oră şi jumătate şă care menţionez că pentru mine a fost o spaimă îngrozitoare, gândindu-mă că acestea se pot întâmpla şi familiei mele. După toate acestea m-au pus să mă îmbrac şi m-au ameninţat că acesta a fost doar începutul, apoi m-au băgat în portbagajul maşinii şi am fost transportat până lângă zona ţigănească de după pădure, când m-au scos din portbagaj şi m-au ameninţat că vom pleca la o mină părăsită de la Şuior, unde ziceau că voi sta închis peste noapte.

La reîntorcere ma-u ameninţat cu moartea dacă voi spune ceva deoarece dl Iancu Aurel a spus că au la picioarele lor pe dl Mureşan Vasile - inspector şef la IPJ Maramureş. Ne-am reăntors la Cabinetul Stomatologic de pe Str. Şcolii al doctorului Tătaru Iacob, maşina intrând în curte, dl Iacob Tătaru ne aştepta la poartă, fiind ameninţat telefonic de fiul acestuia că va sosi şi să lase o boxă de garaj goală pentru a intra prin spate acolo. La coborâre am fost luat de păr de dl Tătaru Florin şi dus la cabinet. Aici am fost aruncat pe covor de către dl Tătaru Florin şi ameninţat din nou cu moartea, fiindu-mi băgată din nou puşca în gură. În cameră erau prezente următoarele persoane: dl Iancu Aurel Anton, dl Tătaru Florin şi dl Tătaru Iacob. Cu puşca şi cu cuţitul la gât am fost pus să semnez contractul de muncă pentru SC Nordia Distribuţie SA, contract pe care de câteva săptămâni mă ameninţau să-l semnez, dar eu nu voiam acest lucru (...), contabilitatea fiind ţinută doar la birourile dânşilor.

Sub ameninţare (cu puşca la tâmplă şi cuţitul la ureche) m-au pus să scriu că banii sosiţi de la Tîrgu Secuiesc au fost predaţi de către şoferi domnului Cherecheş Cristian şi despre registrul de poartă cum a fost luat (...) de către dl Cherecheş. După ce am semnat aceste acte treburile au luat o întorsătură totală luându-mă cu binele şi încercând să repare răul făcut, spunându-mi că eu trebuie să-mi continui în continuare activitatea ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic, dacă voi vorbi voi dispărea de pe faţa pământului împreună cu domnul Cherecheş Corin, dânşii numindu-l bandit, escroc, gorilă beşinoasă.

Rog ca persoanele abilitate să ia măsuri pentru a nu lua amploare şi a stârpi aceşti mafioţi.

Nu am putut să depun această reclamaţie la Poliţia Baia Mare (Judeţului) pentru că au spus că Inspectorul Şef este la picioarele lor.

Baia Sprie

16.07.1998, orele 11.30

P.S.: Credeţi că ar mai fi ceva de spus după ce aţi citit această sesizare stupefiantă? Poate. Ce a făcut şi cum a cercetat cazul poliţia? Nu ştim exact, ştim că nu s-ar fi luat nicio măsură serioasă. Că deh, erau nume prea importante la mijloc şi… bani prea mulţi. Colonelul Vasile Mureşan ce-a comentat? Ca întotdeauna: nimic! Doriţi o concluzie sau ceva în loc de concluzie? Poftiţi: această poveste confirmă că, încă din 1998, şi în Maramureş „gulerele albe” sunt în stare de orice, nu-i opreşte nimeni şi nimic pe cei din „lumea bună” cică, protejaţi de poliţie, de procurori, de judecători şi de… chiar de mulţi dintre şefii din mass-media! De fapt, aceşti afacerişti de tip mafiot au pătruns în mai toată media… nu mai continui, mi-e silă, mi-e scârbă… Mi-e groază de tot ceea ce se întâmplă… (Peter CZOMPA)


Niciun comentariu: