marți, 19 iulie 2011

Cititorilor mei...

Vreau să transmit pe această cale un călduros şi sincer salut către toţi cititorii mei, cu precădere către cei din alte state care, spre surprinderea mea, citesc constant acest blog! Conform statisticilor oficiale ale acestui blog (statistici consemnate de proprietarul domeniului “blogspot”, compania Google) de-a lungul timpului am avut mii de cititori din Franta si Spania. Ok, eu am rude in Franta si Spania, sa zicem că m-au citit ai mei, rude, prieteni etc... Dar nu am nicio rudă în SUA, ori din Statele Unite ale Americii am cei mai mulţi cititori după cei din România şi Franţa! Am înregistraţi, de asemenea, sute de cititori din Italia, Germania, Marea Britanie, Olanda, Republica Moldova, până şi din Coreea de Sud! Salutări în Coreea de Sud! Dar lista nu se încheie aici... M-au mai vizitat cititori mulţi din Indonezia, din Australia, şi din multe alte ţări exotice (inclusiv, de exemplu, din.. Republica Dominicană!). În ultimele 24 de ore am avut vizitatori din 10 ţări (România, Statele Unite ale Americii, Italia, Franţa, Serbia, Canada, Germania, Spania, Austria, Australia)... Sunt fericit să constat că români din atâtea colţuri ale lumii petrec poate ore bune citind materialele pe care le public pe acest blog. E un semn că merită să continui şi chiar dacă am anunţat deja că în perioada asta sunt într-un fel de vacanţă (scriind şi publicând mult mai puţin decât de obicei) mă angajez ca încet-încet să revin cu activitate zilnică pe acest blog.

Am văzut şi faptul că sunt citit mai departe şi de.... duşmanii mei de moarte! Primesc într-o veselie mesaje cu înjurături şi blesteme de la oameni duşi rău cu pluta, dar eu n-am ce face decât să-i ignor aşa cum am făcut şi până acum. Pe de altă parte nu pot decât să zâmbesc gândindu-mă că iată, până şi duşmanii mei au ajuns dependenţi de scrisul meu citindu-mă cu un interes deosebit! Eu le doresc să le vină mintea la cap cât mai repede şi să fie sănătoşi... Nu, nu mă refer la cei care doar mă critică! Într-un fel, pot spune că ador critica bazată pe argumente şi chiar caut să provoc lumea la astfel de dezbateri. Mă refer la acei obsedaţi de control, care văd că nu pot controla ceea ce scriu eu pe blog şi care au fost, probabil, în trecut, ţinta anchetelor mele. În culmea frustrării lor, ei aruncă cu dejecţii verbale sperând să mă deruteze... Pentru ei nu am decât un mesaj: dacă nu puteţi mai mult vă înţeleg, continuaţi; dacă nu vreţi mai mult de atât, vă înţeleg, continuaţi; dacă nu ştiţi mai mult de atât... asta e, nu sunteţi voi de vină, vă înţeleg, continuaţi! Eu pot trăi cu asta...

În fine, câteva precizări “tehnice”... Pe acest blog am mai publicat şi multe materiale preluate din alte locuri pe teme atent selectate de mine. De exemplu, mediatizez acum serialul “Criminalii perfecţi” care stătea complet necitit pe un site abandonat din 2006. Mi se pare că acest serial conţine multe date interesante despre oamenii care conduc România şi nu numai. După ce am publicat cateva seriale am verificat pe Google şi am văzut că acum seria este foarte citită datorită mediatizării făcute de mine. Ca să înţelegeţi cum puteţi face asemenea verificări... Dacă daţi pe google la căutare, de exemplu, numele “Cornel SABOU” o să vă dea multe rezultate, toate locurile de pe net unde apare acest nume, dar primele rezultate care apar sunt cele mai “traficate” pe net, cele mai citite. Puteţi experimenta asta cu orice nume care apare în blogul meu şi o să vedeţi că întotdeauna blogul acesta apare printre primele rezultate ale căutării efectuate de google, “dovadă” clară privind audienţa ridicată de care se bucură amărâtul ăsta de blog. Eu mă bucur că mai există oameni care doresc să se informeze şi altfel decât prin căile oficiale puse la dispoziţie de puterea coruptă a statului român. Asta motivează demersul nostru, al ziariştilor independenţi, dar vă rog să nu uitaţi că doar existenţa voastră, atât ca oameni dar şi ca cititori, ne dă nouă puterea de a continua. Eu am putere, am voinţă şi – mulţam lui Dumnezeu – am şi talent. Voi continua pentru că m-aţi obligat voi, citindu-mă! Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: