vineri, 29 iulie 2011

Florin Tataru (PSD, PNL, PC): De la lupta de idei la atacul la persoana


In aceasta precampanie electorala am cunoscut oamenii Colegiului nr. 2 Baia Mare. Am discutat despre problemele lor. Am punctat prioritatile pe care le au.
In raport cu alte forte politice din judet, am actionat pe principiul luptei politice de idei. Cred ca-n precampanie si-n campanie electoratul isi poate face o idee despre ceea ce gandeste un partid sau altul.
Am urmarit neplacut surprins la derularea unei precampanii electorale underground in care unii candidati se misca la umbra legii.

De asemenea, am sesizat promisiuni lansate pe piata electorala dinspre cei care ar fi trebuit sa le onoreze in trei ani de guvernare.
Din aceasta perspectiva cred ca adversarii politici se integreaza in butada “sa vedem care minte mai frumos si mai credibil”, considerand ca politica e arta minciunii.
Consider ca oamenii acestia sunt departe de propriul lor electorat.
Mai nou, ei pregatesc o campanie murdara. E un lucru detestabil, dar probabil asa functioneaza cei care se tem de electorat.
Nu voi da replici. Am sa-mi vad de drumul meu si al USL-ului (PSD, PNL, PC), pentru ca fiecare dintre cetatenii Colegiului nr. 2 Baia Mare sa aleaga in cunostinta de cauza.

Florin Tataru,
candidat-deputat,in Colegiul nr. 2 Baia Mare,
prim-vicepresedinte PSD Baia Mare

Niciun comentariu: