luni, 1 august 2011

Florin Tataru sau deputatul care-si asuma problemele cetatenilor


Peste cateva zile intram in campania electorala. Cred ca am reusit sa dialoghez, prin diverse forme de comunicare, aproape cu toti cetatenii care compun Colegiul nr. 2 Baia Mare. Am intalnit la fiecare pas probleme ale comunitatilor si probleme ale fiecarui cetatean. Nimanui nu-i pasa de felul in care traiesc oamenii. De felul in care doresc sa-si traiasca vietile.
Nici un om politic nu doreste sa-si asume aceste probleme si sa inceapa rezolvarea lor impreuna cu comunitatile. Din 22 august vom munci impreuna si vom realiza multe in folosul cetatenilor. Ca deputat, imi asum intreaga responsabilitate in raport cu oamenii colegiului meu. Cred ca intalnirile cetatenesti trebuie sa devina o traditie a omului politic si o obligatie a lui. Aparitia politicianului doar in momentele de campanie electorala tine doar de trecut. Voi fi, prin intreaga mea activitate, in slujba omului simplu. In 21 august, la urne, am nevoie de ajutorul tuturor.

Votand Florin Tataru, voi putea sa va ajut in Parlamentul Romaniei!

Florin Tataru,
candidat la functia de deputat din partea: PSD-PNL-PC-PNTCD,
prim-vicepresedinte PSD Baia Mare

preluat de pe
www.stirimm.ro

Niciun comentariu: