vineri, 26 august 2011

Zaharul din ceai


Recent, un ministru idiot a spus că majoritatea românilor sunt bogaţi, pentru că au un venit lunar de 8 milioane lei pe membru de familie. Asta înseamnă că o familie compusă din trei persoane (soţ, soţie şi un copil) aduce în casă venituri de 24 milioane şi datorită acestui lucru se poate spune că sunt o familie de români bogaţi.

În secunda imediat următoare, după ce l-am auzit pe idiot vorbind, mi-am adus aminte de o vorbă... Cineva spunea că imediat după Revoluţia din decembrie 1989, grupul de comunişti care a preluat puterea în România şi-ar fi propus ca în următorii ani să ia românilor “şi zahărul din ceai”! Adică, planurile lor de îmbogăţire urmau să nu ţină cont de nimic din ceea ce aveau nevoie oamenii mulţi şi “proşti”. “Ei”, adevăraţii bogaţi ai tranziţiei, urmau să jefuiască tot, să-i ia românului şi “zahărul din ceai” lăsându-i acestuia doar apa goală...
Acum, după 22 de ani, lichelele de la putere ce constată? Constată că zahărul a rămas în ceai! Că n-au putut să ia chiar tot-tot-tot. Că a mai rămas ceva nejefuit. “Proştii ăştia de români ne-au fentat şi au rămas cu ceaiul îndulcit”. E clar... Asta, în viziunea lor, înseamnă bogăţie! Înseamnă că mai avem ceva. Înseamnă că ne mai pot lua ceva!

40% din români sunt bogaţi, a spus idiotul de la guvernare. 40% din români îşi beau ceaiul îndulcit... şi încă n-au murit! Nu m-aş mira să aud din gura altui ministru că “ei” n-au reuşit să îndeplinească planul de emigrare a românilor spre occident... Că viaţa în România este atât de frumoasă încât, iată, mai avem vreo douăzeci de milioane de români în ţară! Români fericiţi! Că dacă erau trişti ar fi plecat, că doar graniţele sunt deschise, nu? Stai, că mi-am amintit... Avem şi câteva mii de negri care au venit la noi în ţară în anii ăştia! Woooow.... Păi suntem un fel de Eldorado! Cum, n-am putut “noi” jefui ţara asta astfel încât să-i speriem pe toţi, să fugă toţi ca nebunii de România? Mai mult, “tembelii” ăştia de la televizidiot spun că avem menajere din Asia, cântăreţi din Moldova, studenţi din Africa, dar ce draq am ajuns noi, salvarea sărăntocilor?

Ministrul Idiot e la guvernare... E probabil supărat pe români. Pentru că au fost şmecheri şi au rămas “bogaţi”, chiar dacă au fost furaţi în mare veselie. Inclusiv prin masive reduceri bugetare şi creşteri de taxe... Încă au 8 milioane pe cap de om... Încă mai “avem” ce lua!

Părerea mea... Români, păziţi-vă ceaiul! Pentru ca se anunta vremuri grele... Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: