vineri, 6 mai 2011

Doru după Anghel


Doru Dăncuş este candidatul PNŢCD la funcţia de primar al municipiului Baia Mare... O apariţie surprinzătoare în peisajul politic local, şi totodată încântătoare! Nu îl cunosc personal, dar i-am studiat puţin oferta pe care şi-a făcut-o publică, şi mi-a plăcut modul de abordare. Sloganul său electoral, “Doru după Anghel”, cu dublu înţeles, descrie un tip inteligent. DORU Dăncuş nu iese “la bătaie”, nu este un tip conflictual, nu acuză trecutul. El se pare că vede bine perioada Cristian Anghel, şi doreşte să o continuie. Evident, încearcă să-şi însuşească o parte din electoratul fostului primar, ceea ce îi va fi foarte greu. Pentru că Anghel a convins prin rezultate, nu prin vorbe, dar merită măcar amintită încercarea.
Doru Dăncuş provine, politic vorbind, dintr-un partid muribund. PNŢCD (şi ideea sa generoasă) a fost îngropat acum vreo 10-15 ani de un grup de bătrânei iresponsabili care au reuşit “performanţa” ca după un singur mandat la putere să iasă complet de pe scena politică a ţării. Platforma sa de plecare fiind foarte “săracă” în sprijin politic, Doru Dăncuş nu va putea strânge multe voturi la aceste alegeri. Dacă va atinge procentul pe care l-a obţinut în sondajul de pe blogul meu se poate considera norocos. Oricum, dincolo de rezultatul pe care îl va obţine acum, pot spune că apariţia sa pe scena politicii locale este deja un câştig pentru Baia Mare. Cu condiţia să continuie activitatea politică, nu să se retragă în anonimat, şi s-o continuie într-un plan mult mai activ decât a făcut-o până acum, înainte de această campanie....
Doru Dăncuş a ieşit dintr-o zonă în care “vegetează” mulţi oameni capabili în oraşul ăsta. O zonă a celor indecişi cum şi cu cine să continuie, sau decişi dar într-o perspectivă îngustă, a zonei “de familie”. Eu înţeleg că sictirul de viaţa politică i-a îndepărtat pe mulţi de această activitate totuşi importantă în plan social. Încet-încet insa, unii încearcă să intre în prim plan, iar eu vreau să încurajez asemenea iniţiative. Doru Dăncuş este o promisiune pentru viitor, nu pentru acum. Cred că ştie şi el asta! Îi doresc succes, şi aştept să confirme prima impresie... Bafta cu “Doru după Anghel”, Dorule...

Cornel SABOU

vezi si ... http://www.dorudancus.ro/

4 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar de sport si spectacole avem nevoie pe criza ?

Anonim spunea...

Un traseu intortocheat de evolutie intelectuala si baleiere intre fuga de munca si o facultate care "da bine" ... slabe sanse ! Ticuri verbale "stiu eu" , "ca sa zic asa " ... denota o evolutie haotica a intelectului si a actualei pozitii sociale putin "nepotizate".

Cornel Sabou spunea...

am spus ca nu-l cunosc personal pe om, dar comparandu-l cu o serie de "lideri" politici locali mi se parea ca promite. este cert insa, din punctul meu de vedere, ca nu are nici o sansda reala la aceste alegeri pentru functia de primar! Pe de alta parte insa, a reactivat PNTCD-ul, si asta nu e un lucru rau... Ramane un personaj de urmarit pe viitor.

Anonim spunea...

Am gasit si pe blogul http://votatidreapta.wordpress.com o analiza facuta candidatilor la primaria baia mare. si ei il recomanda pe Dancus.