miercuri, 11 mai 2011

Să mi-l daţi pe Kake!

Kake a câştigat... Ok, viaţa merge înainte. Şi ca să meargă ÎNAINTE, şi nu înapoi, fac un apel la toţi cetăţenii din Baia Mare. Să-l urmărească pe Kake şi să-mi semnaleze orice neregulă, orice abuz, orice "afacere" particulară în care acesta se va implica în anul acesta, cât durează mandatul său de primar! Dacă va fi un primar corect cu cetăţenii (mai ales cu cei care... NU l-au ales - că ăştia sunt mai mulţi!) atunci nu mai comentez nimic! Tac! Dar dacă va fi aşa cum bănuiesc eu, şi Kake se va implica mai mult în afaceri de tip mafiot decât în administrarea propriu-zisă a oraşului, atunci trebuie să fim pe fază, şi să-l "amendăm"! Eu sunt aici, şi aştept... Nu ştiu de ce, dar simt că nu va trebui să aştept mult până la prima "ocazie" pe care mi-o va da Kake.

Telefonul meu de contac este trecut în josul paginii, iar adresa mea de mail (sau messenger) e simplă: cornelsabou

Pe curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: