duminică, 15 ianuarie 2012

Băimăreni, ieşiţi în stradă! PROTESTAŢI!

Scriu acest material pentru că suntem puşi în faţa unor evenimente fără precedent în România. Poporul sărăcit, minţit, furat, a ieşit în stradă înfruntând forţele de represiune, exact ca în decembrie 1989! Mii de oameni fără speranţă, încurajaţi doar de propriile disperări şi dureri, s-au aruncat în primul rând al protestelor, reprezentând prin actul lor disperarea şi revolta a milioane de români. Este cazul ca şi noi, cei din Baia Mare, din Maramureş, SĂ ARĂTĂM CĂ NE PASĂ!
Ştiu că mulţi s-au resemnat, că foarte mulţi s-au "acomodat" cu sărăcia şi nevoile, cu zbaterea zilnică pentru supravieţuire şi nu cred că un protest ar folosi la ceva. Vă spun eu că foloseşte! Este expresia dorinţei voastre de libertate şi bunăstare. Nu trebuie mai mult, decât ca aceşti criminali care ne conduc să vadă că sunteţi nemulţumiţi, că PROTESTAŢI ÎMPOTRIVA TIRANIEI LOR! Asta înseamnă ceva, asta ESTE ceva. IMPORTANT!

Duminică, 15 ianuarie 2012, după-masa, îi aştept pe băimărenii mei pe platoul din Piaţa Revoluţiei. Acolo unde a început totul şi acum 22 de ani... Unde am ieşit la fel, fără speranţă dar şi fără frică, friguroşi, flămânzi, dar curajoşi. ATUNCI am dat totul pentru cauza democraţiei în ţara noastră. ACUM nu trebuie să dăm nimic, nu riscăm cum am riscat atunci. Acum trebuie doar să le arătăm că ne pasă de viaţa noastră şi că nu mai vrem să fim bătaia lor de joc.

ACUM NU TREBUIE SĂ MURIM CI DOAR SĂ LE ARĂTĂM CĂ TRĂIM!

Băimărenii şi Maramureşenii mei, cei care am făcut Revoluţia din decembrie 1989 şi generaţia această "nouă" de tineri care au acum ocazia să-şi arate curajul, oameni tineri şi bătrâni, cu sufletul deschis, cu mâinile curate HAIDEŢI ÎN PIAŢA REVOLUŢIEI DIN BAIA MARE: duminică, 15 ianurie, azi după masă... EU VOI FI ACOLO!

Vă aştept...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: