miercuri, 25 ianuarie 2012

Jurnalistul băimărean Ioan Romeo Roşiianu reclamă cenzura şi blocarea dreptului de a profesa


Citiţi mai jos mesajul adresat de jurnalistul băimărean Ioan Romeo Roşiianu în primul rând colegilor săi din mass-media locală, dar şi publicului cititor...

Dragi colegi!
Cu spaima ca Sentinta civila nr. 73/19.01.2012, data de Sectia Civila a Tribunalului MM in dosarul 7860/100/2011, dosar care are ca obiect ORDONANTA Presedentiala, in care sotia deputatului PDL Doru Lese Brasoan a obtinut ca oficial sa fiu „SUPRIMAT” in regim de urgenta NU VA DEVENI JURISPRUDENTA pentru ciudata noastra administratie si lume politica, va rog sa reflectati la cele pe care vi le prezint.
In 18.01.2012 am avut termen si la acest dosar, dar si in dosarul cu nr. 7859/100/2011, cu aceleasi parti combatante, dar in care sunt acuzat ca i-as fi afectat acestui medic caruia i-au murit in conditii suspecte 19 pacienti de la 1 ianuarie 2009 si pana acum.
Arat ca ambele dosare sunt judecate de acelasi magistrat.
Element extrem de important.
In dosarul de FOND, baza pentru cel cu Ordonanta avem termen nou pe 15.02.2012.
Insa, in cel cu Ordonanta am ramas in pronuntare, iar dupa ce noi am depus concluzii scrise, in 19.01.2012 s-a dat pronuntarea.
Ieri la 14.00 cand m-am dus, nimic.
Abia pe la 19.00 pe portalul lor am aflat ca „i s-a admis in parte cererea”.
Nevasta deputatului imi cerea in aceasta Ordonanta ca pana la finalizarea definitiva in dosarul de fond sa fiu obligat sa postez pe ziarele mele, Necenzurat si StiriMM, la fiecare text despre activitatile PUBLICE ale ei si ale sotului ei, vizibil, un text dat de ea, gandit de ea, din care reiesea ca m-as dezice de articolele mele, ca sunt mincinos, etc, etc
La fel si la tv-ul local la care combat, la toate emisiunile mele.
Din cate puteti constata din MINUTA atasata prezentelor randuri, instanta i-a respins acel cap de cerere.
Insa, tot cum puteti constata, judecatoarea se antepronunta, cata vreme din fraza cheie se intelege clar ca ea e convinsa ca eu sunt vinovatul.
Dar, repet, nu s-a constatat INCA nimic definitiv, ea n-a facut proba veritatii, dar eu sunt deja vinovat dupa mintea ei.
E clar ca in 15 februarie o s-o recuz pentru asta.
DAR, si mai grav, raspicat sunt cenzurat!
judecatoarea imi interzice sa mai scriu despre ea.
Pai, daca va uitati si analizati cum a formulat fraza, eu nici macar de bine nu mai pot scrie de ea, nici ca e frumoasa sau destepta.
Pt ca tine, vezi Doamne, de... imaginea ei.
Or, repet INCA NU EXISTA vreo sentinta definitiva din care sa rezulte ca eu am gresit cu ceva in articolele mele.
E periculos, ca se creaza astfel un precedent unic, in care, pe metoda asta a Ordonantei, oricine poate sa ne oblige sa nu mai scriem despre ei pana...
Mai mult, e cenzura cat casa, macar din prisma constitutiei, ca sa nu mai zic si a Princiilor Cartei Drepturilor Omului sau a unor decizii ale CEDO.
Oricum voi face recurs la Curtea de Apel Cluj, insa este cat se poate de periculoasa situatia ivita.
Ramane, totusi faptul ca vorbim de abuz, ca in incercarea ei de a-i apara drepturile dnei nevasta de deputat mi le incalca pe ale mele, ca ma pune in imposibilitatea de a profesa, deci ca-mi incalca si dreptul la munca.

Ioan Romeo ROŞIIANU

Niciun comentariu: