miercuri, 23 ianuarie 2013

Isteria anti-otevistă


De câteva ore încoace observ că marele club al deştepţilor şi inteligenţilor din România s-a unit sub sloganul Anti-OTV! De când CNA a retras licenţa de emisie a postului lui Dan Diaconescu o mulţime de superbi şi frumoşi geniali se bucură ca nişte oligofreni! Eu, fiind doar un om normal, nu înţeleg această bucurie. Poate mă lămureşte şi pe mine cineva de ce ar trebui să mă bucur? Zău!
Să vedem... Mă uit pe raft în magazin şi văd 20 de sortimente de sucuri. Nu aleg apa de ploaie înbuteliată, nici cea mai frumos colorată. Nu mă duc nici după preţ ("care-i mai ieftin"). Cumpăr pur şi simplu sucul care-mi place! Pe celelalte le ignor... Vreau să cumpăr un serviciu. De exemplu, să-mi zugrăvesc casa. Caut un meşter bun. Vorbesc cu el, mă tocmesc şi îl angajez. Pe meşterii slabi sau nepregătiţi suficient îi ignor. Ce treabă am eu cu ei?
Mă uit la TV. Din 10 posturi de muzică îl aleg pe cel care-mi place. Din 5 posturi de ştiri de asemenea mă uit mai mult pe cel care e mai aproape de pretenţiile mele. Pentru un film TV parcurg programul şi aleg filmul care-mi place, indiferent pe ce program e. Ce treabă am eu cu posturile la care nu mă uit? Le ignor şi e suficient...

Mă anunţă vecinul că sucul apă de ploaie (pe care nu l-am cumpărat niciodată) a fost interzis şi scos de pe piaţă. Ei şi? Nu mă interesează! Din partea mea, că există sau nu e totuna. Nu îl cumpăr şi gata! Vecina, în schimb, îmi spune că un meseriaş prost (pe care nu-l cunosc) a fost arestat. Ei şi? Ce treabă am eu? Să-i fie de bine! 
În fine, aflu că un post de televiziune la care nu mă uitam niciodată s-a închis! Brusc mă îmbrac în haine de sărbătoare, ies în stradă şi chiui de bucurie! Mă dau pe toate blogurile şi înjur de zor postul TV închis! Fac ironii, aplaud, îi felicit pe cei care au închis postul, îi înjur pe cei care au postul închis. Ok, ce fel de om sunt eu în cazul acesta? Cam care ar fi răspunsul dvs din punct de vedere clinic???

Cornel SABOU

P.S. - cei isterizaţi de închiderea OTV si care salută cu multă bucurie această decizie a CNA declară că nu se uitau la OTV, că nu le plăcea acest post. Că, eventual, mai dădeau "din greşeală" pe OTV atunci când butonau aiurea telecomanda. Deci... pentru profilul acesta de oameni aştept medicamentaţia sugerată de cititori!

Niciun comentariu: