luni, 19 martie 2012

Cine vinde ţara???

Cine nu cunoaşte realitatea că această lume este condusă de puteri obscure, ascunse ochiului liber şi că în cea mai mare măsură reprezentanţii aleşi nu sunt decât expresii vii, vizibile ale voinţei de fier ce stă ascunsă în umbră, să mă iertaţi, dar este un PROSTĂNAC! Într-o vreme în care accesul la internet este liber pretutindeni şi când internetul este arhiplin de DOVEZI privind implicarea cercurilor oculte în jocurile de putere mondiale nu mai poţi avea nici o explicaţie pertinentă în favoarea naivităţii tale de a CREDE că puterea politică vizibilă este şi cea reală. Poţi eventual să cunoşti, să ştii, dar să nu recunoşti public asta şi atunci pot înţelege. Eşti un membru al clicii corupte care se subordonează puterii oculte. Asta îţi dă "dreptul" să minţi şi să-i ataci pe oamenii care spun cu curaj adevărul! Mai poţi, eventual, să fii un ignorant, un om căruia până la urmă nu-i pasă! Şi asta pot înţelege, dar aş vrea atunci să nu-ţi pese nici să-i judeci pe cei care îşi riscă viaţa, familia şi libertatea ca să spună adevărul! Rămâi în pace cu ignoranţa ta şi aşteaptă-ţi rândul încă o dată la litrul de ulei pentru care îţi vinzi votul! În fine, mai poţi să fii şi un prostănac + idiot, adică să CREZI că le ştii pe toate şi să îi judeci pe toţi, să-i acuzi pe toţi şi având impresia că şti totul să mergi în extrema de A CREDE că TOTUL este o conspiraţie şi TOTUL este ocult!
Orice situaţie de ADEVĂR în probleme delicate legate de politică, economie, societate necesită mult echilibru pentru a ptea fi bine înţeleasă. Apoi trebuie ceva inteligenţă pentru a putea fi exprimată. În fine, trebuie şi unpic de curaj pentru a EXPRIMA PUBLIC adevărul descoperit asumându-ţi astfel şi posibilele repercusiuni (e vorba de acele cazuri conflictuale, pentru că există şi adevăruri sociale interesante care nu sunt neapărat conflictuale).
De ce am spus toate astea?.. Pentru că observ că aproape zilnic suntem bombardaţi informativ cu diversiuni care maschează o luptă pentru putere. Eu am credinţa că lupta pentru putere, în cele mai multe cazuri, este una REALĂ! Asta nu exclude (în ADEVĂRUL general pe care cred eu că într-o măsură importantă l-am înţeles) faptul că mulţi din exponenţii luptei reale pentru putere sunt vânduţi acestor interese oculte! Gândiţi-vă numai puţin... Dacă aţi fi dvs cel mai puternic om de pe Pământ cât de mult v-ar păsa dacă la conducerea României ar fi Ion sau Gheorghe? Pe dvs v-ar interesa doar ca învingătorul să vă asculte orbeşte în chestiunile esenţiale, în rest Ion şi Gheorghe n-au decât să se lupte pe bune între ei. Puţin îţi pasă cine câştigă atâta vreme cât tu şti dinaimnte că oricare va învinge va fi tot "omul tău"! Cam aşa stau lucrurile în România, în momentul de faţă, în stratosfera vieţii politice. Reprezentanţii de vârf ai partidelor principale sunt deja corupţi de puterea mondială ocultă. Pentru ei, cei dinafară, nu prea mai contează cine câştigă atâta vreme cât câştigă UNUL DINTRE EI!
Există însă şi "situaţii" politice care încă nu s-au subordonat acestor interese oculte! Există chiar şi în interiorul acestor partide (aparent vândute), există şi în afara acestor partide, în mişcările politice noi care se impun în viaţa politică din ce în ce mai puternic. În realitatea din interiorul partidelor pe care noi, cei din afara sistemului, o vedeam doar ca prin ceaţă, se duc războaie foarte grele între reprezentanţii valului modern şi cei ai puterii oculte. De aceea chiar şi eu am oarecari strângeri de inimă atunci când categorisesc aşa, la general, că Partidul X este aşa şi pe dincolo, ştiind că în acel partid sunt şi curente sănătoase, patriotice, dar recunosc că nu am întotdeauna răbdare şi "nervi" să fiu atent la fiecare nuanţă pe care o exprim... Vin însă momente (ca şi acesta) când îmi recalibrez atitudinea şi menţionez fără probleme situaţiile pe care altădată le ignor...
Astăzi, la nivelul de vârf al USL şi PDL avem doar lideri care deja ne-au vândut oculţilor şi asta de mult imp, nu de ieri, de azi. Valul doi-trei care se zbate să iasă în faţă este imediat "strâns de gât" şi făcut să amuţească. În acest sens am multe suspiciuni faţă de unele mişcări cu caracter penal care văd că se demarează în ultima vreme împotriva unor reprezentanţi ai puterii! Pot fi cazuri reale, de corupţie, sau pot fi cazuri de "rebeli" care nu au putut fi corupţi şi cărora li se înscenează diverse situaţii cu caracter penal. Iar dacă se mai găsesc printre cititorii acestui blog şi oameni care nu cred în posibilitatea de a se crea asemenea diversiuni (înscenări) cu caracter penal atunci le spun acestora să plece imediat de aici şi să nu mai intre în veci pe acest blog! M-am săturat chiar şi să fiu citit de asemenea idioţi şi ignoranţi cu legitimaţie!
Pe de altă parte, tocmai pentru că se confruntă în interior cu situaţii complexe privind afirmarea noilor curente necompromise, liderii corupţi ai acestor partide acceptă să promoveze "tineri", dar să fie tineri care să facă parte din aceiaşi clasă coruptă şi vândută! Se maschează astfel continuarea, perpetuarea puterii oculte prin "înnoirea" faţadei! Vreau să vă spun că şi aici concurenţa este extrem de puternică! Din păcate, în noul val de politicieni există foarte multe figuri care abia aşteaptă să promoveze în cercul corupţilor de frunte. Şi aici se duce o luptă reală şi puternică! Eu o să vă dau exemple concrete, cu nume şi prenume, atât din politica naţională cât şi din cea locală, maramureşeană.
Pentru a putea vorbi deschis despre aceste lucruri eu trebuie să rămân independent şi sunt independent de 17 ani, de când fac această meserie. Pentru a putea vorbi deschis despre aceste lucruri AM ALES să nu fac avere, să nu am alt "servici" decât acest servici public, de informare şi atitudine şi să accept o viaţă modestă. E foarte greu să faci asemenea alegeri în viaţă, mai ales când porţi pe umeri răspunderea pentru soarta copiilor tăi! Chiar dacă pe parcursul timpului am fost "atacat" şi de regrete, până la urmă mereu mi-am spus că SUNT DATOR cu acest tip de atitudine şi din această cauză am ales să nu am de ales! Sunt dator în primul rând faţă de cei care au murit pe frontul apărării adevărului, eroilor anonimi, celor care au pierdut infinit mai mult decât mine (atât pe plan material cât şi pe toate celelalte planuri) şi dacă tot am ajuns să conştientizez această datorie atunci nu mai am cale de întoarcere.

Începând din zilele următoare voi scrie mult mai concret despre BĂTĂLIA PENTRU ROMÂNIA care se duce în acest an. Pentru că am observat că în multe locuri "jocurile" sunt deja făcute. Şi e bine dacă nu putem să le stricăm jucăria măcar să o arătăm public. Pentru ca măcar în conştiinţele voastre cei care ne vând şi ne cumpără pe taraba mondială să fie pe drept judecaţi şi condamnaţi...

Cu respect,

Cornel SABOU

Niciun comentariu: