sâmbătă, 31 martie 2012

Reclamaţii de la Puşcărie

Primesc în ultimul timp tot mai multe reclamaţii de la deţinuţii închişi în Penitenciarul Baia Mare. Reclamaţiile privesc unele presupuse abuzuri săvârşite de ofiţerii unităţii, îndeosebi de ofiţerul Bogdan Neagoş. Eu, recunosc, de o vreme am ignorat acest gen de subiecte întrucât (fapt uşor de înţeles) eram cam sătul de temele penitenciare. Nu o să insist nici acum pe detaliile acestor reclamaţii, dar rog conducerea penitenciarului să tempereze acţiunile scăpate de sub control ale unor ofiţeri de acolo. Eu resping argumentaţii de genul "X e infractor, interlop, periculos etc şi merită să fie călcat în picioare". Legea nu vă dă dreptul, domnilor, să-i călcaţi în picioare pe deţinuţi! Pe de altă parte, eu ştiu că acest ofiţer, Bogdan Neagoş, este folosit de alţi ofiţeri, de la comanda unităţii, pentru a provoca deţinuţii. Neagoş avea prostul obicei să acţioneze fără să-i pese de ce zice legea bazându-se în tot ceea ce face pe acoperirea care vine de la comandă. Astfel, multe abuzuri sunt muşamalizate şi oamenii închişi acolo îşi strigă în pustiu disperarea!
Domnilor, eu sunt asemeni ursului aflat în hibernare. Acesta stă în bârlogul său liniştit până îl tot hârâie cineva şi îl sileşte să iasă de acolo. Când iese, ursul vânează tot ce-i apare în cale!
Acesta nu a fost un avertisment ci este o rugăminte!
Cu respect,

Cornel SABOU

Niciun comentariu: