miercuri, 7 martie 2012

Naţionalismul Şova(ielnic) idiot

Pe senatorul PSD Dan Şova l-a luat gura pe di-nainte ieri şi a declarat într-o emisiune TV că Armata Română nu a făcut nici o crimă împotriva evreilor în timpul celui de-al doilea război mondial, că cei câţiva evrei ucişi au fost de fapt omorâţi de germani şi alte câteva chestiuni de genul ăsta.

Astăzi, "Romani CRISS" si "Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului in Romania" au depus plangere penala impotriva senatorului.
"In plangerea penala, depusa la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, se sustine ca a fost incalcat articolul 6 din OUG 31/2002 privind interzicerea negarii Holocaustului, care se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi" spune Hotnews...

Când a aflat că ar putea avea probleme penale din cauza acelei declaraţii stupide, Şova a dat-o la-ntors şi a declarat că "regretă" ce a spus cu o zi înainte. Pe blogul său, Dan Şova scrie următoarele:
"Regret daca afirmatiile mele de la postul The Money Channel au fost gresit intelese
Ca urmare a controverselor aparute cu privire la declaratiile facute de subsemnatul ieri seara, la postul de televiziune de The Money Channel, tin sa fac urmatoarele precizari.
Asa cum am afirmat si in cadrul emisiunii la care am fost invitat, si cum am precizat si in interventiile ulterioare, pogromul de la Iasi si politica anti-evreiasca a regimului Antonescu sunt fapte incontestabile, pe care in mod evident nu le poate nega nimeni. Mai mult decat atat, aceste realitati sunt acceptate si recunoscute de istorici. Ceea ce am incercat sa subliniez in emisiune a fost ideea ca romanii nu si-au dorit aceste lucruri, ci contextul istoric nefericit si politica nazista au fost cele care au determinat acele evenimente.
Poporul evreu a avut enorm de suferit in cel de-al Doilea Razboi Mondial. Este vorba de suferinte pe care nu le-a mai indurat niciun alt popor, si care nu pot fi negate de nimeni.
Regret profund daca declaratiile mele de la postul amintit de televiziune au fost interpretare in sensul in care as fi negat, fie si o secunda, suferintele poporului evreu si vinovatiile autoritatilor romane de atunci. Nu am facut acest lucru si nu o voi face niciodata, fiindca pur si simplu convingerea mea este ca aceste lucruri din istorie trebuie spuse, pentru a invata din greselile trecutului."

"Presedintele PSD Victor Ponta a anuntat miercuri ca senatorul Dan Sova nu mai este deocamdata purtator de cuvant al partidului si este trimis in perioada urmatoare la Washington, pentru a se documenta in problema Holocaustului" spune Hotnews.

Bun... Şi acum să vă spun ce înţeleg eu din toată această întâmplare. Acest Dan Şova este un mare idiot! Las la o parte faptul că în apariţiile sale TV abordează o mină de om supra-inteligent şi că se screme la fiecare idee pe care o emană de parcă fiecare cuvânt al său e o unică şi irepetabilă perlă filozofică nemuritoare şi am să mă refer strict la episodul cu holocaustul, evreii şi românii. În primul rând, idiotul nu şi-a dat seama ce vorbea. El s-a simţit bine într-un studio TV şi a vorbit pur şi simplu fără el, pe încetăţenita idee românească conform căreia când eşti singur tu centrezi, tu dai cu capul! Adică, poţi spune orice că... cui îi pasă! Habar n-avea omu că ceea ce spune el poate fi încadrat penal! Cu totul alta e situaţia în cazul acelor oameni care fac astfel de afirmaţii ŞTIIND bine dinainte ce îi aşteaptă şi eventual chiar asumânduşi consecinţele. Vorbim, în astfel de cazuri, de adevăraţi oameni de sacrificiu care pentru apărarea unei idei în care cred sunt gata să meargă la puşcărie fără ezitare. Nu este cazul lui Şova! El nu ştia ce vorbeşte, vroia doar să pară inteligent. N-a reuşit nici măcar să pară, darămite să fie!
Pe de altă parte, atunci când îţi dai cu părerea pe un subiect atât de sensibil e de aşteptat ca documentarea ta să fie "beton", ori documentarea lui Şova se limita la.. o carte pe care a citit-o, probabil în timpul şedinţelor din Parlament. Când faci afirmaţii aiurea şi când nu ai nici argumente solide în spate ci doar vorbeşte gura fără tine atunci la ce să te aştepţi??? Vreau să văd că mă incriminează cineva pe mine pe această chestiune, căci eu am făcut nenumărate afirmaţii publice în legătură cu holocaustul care ar putea fi interpretate în sens răutăcios, cu caracter penal. Diferenţa e că într-un eventual proces (sau înr-o dezbatere publică pe această temă) eu am mii de argumente, dovezi, surse, toate oficiale şi legitime, ştiinţifice, imposibil de contestat decât eventual de ignorat. Iar eu nu am nici o problemă să îmi asum tot ceea ce spun şi să merg - dacă este cazul - la închisoare pentru asta! Şi pentru ca să vedeţi că nu vorbesc aiurea promit că în perioada următoare voi publica multe materiale pe această temă şi voi dezvălui crimele pe care le-au făcut evreii în istorie (şi pe care le fac şi în prezent) şi adevăratul holocaust la care au supus ei întreaga lume. Şi ca să nu zică cineva că mă feresc să spun lucrurilor pe nume afirm cu toată răspunderea că holocaustul invocat de evrei în timpul celui de-al doilea război mondial nu a existat, că toată această poveste este o minciună şi că este un grav abuz să fim forţaţi s-o credem. În plus, există nenumărate DOVEZI care susţin cele spuse de mine mai sus. Unele le-am publicat deja chiar pe acest blog. O să reiau mai josdocumentarul realizat de un evreu care demonstrează că nu a fost nici un holocaust la Auschwitz şi vă invit să îl urmăriţi (dacă nu aţi făcut-o deja) ca să vă convingeţi că HOLOCAUSTUL E O MINCIUNĂ! Şi în acelaşi timp să nu uitaţi un lucru: pentru ca voi să aflaţi aceste adevăruri trebuie să existe şi oameni (ca mine, de exemplu) care la nevoie să accepte sacrificiul libertăţii (sau chiar al vieţii) pentru că altfel, cu indivizi de teapa lui Dan Şova, veţi trăi mereu în întuneric şi orbiţi de minciună. S-auzim de bine...
Cu respect,

Cornel SABOU













Niciun comentariu: