luni, 9 mai 2011

Concluzii preliminare...

Se pare CĂ CĂtălin Cherecheş a câştigat alegerile pentru primăria Baia Mare din primul tur. Este o soartă nemeritată pentru acest frumos oraş! Dar este soarta pe care au ales-o cei câţiva care au mers la vot. Păcat... Nu zic asta pentru mine, sau pentru ai mei. Eu, ca jurnalist, voi avea o “pâine” mult mai bună de mâncat cu Cherecheş primar, deoarece omul va fi ţinta mea vie pentru următoarele 12 luni! Nu pot însă să nu remarc starea deplorabilă în care am ajuns, ca şi comunitate!

S-au cumpărat foarte multe voturi la aceste alegeri. Grupuri de cetăţeni ţigani (de 2-300 oameni) se adunau în mod organizat, la puncte di-nainte stabilite şi mergeau să voteze cu Kake. Bineînţeles, pentru fiecare vot primeau o anumită sumă. Eu am fost informat în timpul acestei zile de punctele unde se adunau aceşti alegători, dar îmi lipseau posibilităţile tehnice pentru a-i filma. SPER CĂ SRI A LUCRAT ÎN ACESATĂ ZI DE DUMINICĂ! Surse demne de încredere mi-au confirmat că Kake a cheltuit peste un milion de euro ca să iasă primar. La banii ăştia, aruncaţi în sărăcia care domină oraşul nostru, nu e de mirare că a obţinut un scor decisiv încă din primul tur. Cătălin Cherecheş nu are ce merită, dar noi avem! Nu ce merităm, ci ce am ales! Poate prin indiferenţă, poate prin alte simţăminte de sictir şi nepăsare. Prin renunţare...

S-au prezentat la vot sub 30 la sută din alegători. Kake a luat 15% din numărul total (50% din cele 30 de procente prezente la vot). Din ăştia 15%, cel puţin 7-8 procente au fost voturi cumpărate. Rămâne că soarta oraşului, pentru un an de zile, a fost decisă de doar 7% din alegători care au votat cu Kake din convingere sau la ordinul şefilor de partid. Trist... dar adevărat!


Se arată un an plin pentru mine... Voi documenta indeaproape toată activitatea pe care acesta o va avea la primărie, şi vă promit că-i voi urmări toate acţiunile. Nu s-a încheiat decât o luptă. Războiul împotriva imposturii care îmbracă – din nou – hainele statului e abia la început! Ne reauzim, despre kake, foarte curând...

Cornel SABOU

Niciun comentariu: