duminică, 15 mai 2011

Spune KAKE, si apoi trage apa...


Se pare că blogul meu şi-a revenit din “boală”! Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar ştiu că proprietarii domeniului s-au confruntat cu ceva probleme serioase, motiv pentru care au salvat datele existente după care au resetat sistemul aducându-l aşa cum era cu câteva zile înainte. Apoi, au reintrodus datele salvate, şi care păreau pierdute la un moment dat. Acum, totul pare să funcţioneze normal... E bine când totul se termină cu bine....
Evident, sunt realist când spun că “e bine”. Îmi dau seama că unii s-au bucurat la gândul că eu nu mai pot să scriu. Alţii m-au avertizat spunându-mi că ar fi vorba de un “atac” asupra blogului meu. Eu nu cred în conspiraţii virtuale! Spaţiul internetului e atât de vast şi nelimitat, încât UN atac asupra unei adrese de internet nu are nici o valoare. Mâine, te “ridici” din nou, la altă “adresă”, şi “povestea” continuă... Dacă gândeşte cineva altfel, e un naiv...
Am primit între timp “ameninţări” de la nişte frustraţi supăraţi că am scris de arestarea interlopului “Japonezul”! Să le fie de bine. Mă instigă să scriu de gruparea cealaltă de interlopi, care e rivală cu cea condusă de “Japo”, şi care e la mâna lui Pătruşel. Dragilor, dacă aveţi chef, timp şi plăcere, documentaţi-vă voi, reciproc, fărădelegile, şi apoi veniţi cu ele la mine că le public! Care-i problema? Pe de altă parte, dacă suferiţi de aere şi ifose de “vedete” de cartier, dacă vă credeţi “Al Capone” şi vă deranjează existenţa mea, nici o problemă, căutaţi-mă în particular! Ştiu să mă comport corespunzător, şi să domesticesc foarte rapid “animale” sălbăticite în societate! Dacă tot n-avem o Poliţie activă, de ce să nu facem noi, ziariştii, ordine printre interlopi? Adică nu noi, ci eu...
Am auzit zilele astea că nepreţuitul, magnificul, fenomenalul primar ales, Cătălin Cherecheş, s-a dat în spectacol într-o emisiune a lui Dobocan, la “emaramureş TV”. Solicitat să răspundă la o întrebare care privea situaţia dosarelor sale de la DNA, Cherecheş a explodat şi a dat pe dinafară! S-a luat şi de Dobocan, şi de conducerea postului TV. Se pare că şi-a pierdut autocontrolul şi şi-a dat arama pe faţă! E bine... Numai aşa o să descopere băimărenii adevărata faţă a interlopului ajuns primar! Că tot pomenisem de “Japonezul”... Ştiaţi că acest Kake făcea, într-o vreme, parte din trupa lui “Japo”? Omorau nopţile pe la cluburi deocheate, agăţau târfe şi le “percutau” în grup, aşa cum stă bine unor interlopi. Se destrăbălau în beţii şi orgii fără limită. Pentru că Kake avea bani. El era “sponsorul” acestor momente, iar interlopii apreciau asta! Cu primar de ăsta ne-am ales, oameni buni! În fine...
O să încep din nou să scriu... Staţi pe-aproape!

Cornel SABOU

Niciun comentariu: