luni, 2 mai 2011

În atenţia Poliţiei şi Parchetului – Cătălin Cherecheş ameninţă cu moartea

Articol preluat de pe www.ne-cenzurat.ro....

Exasperat de faptul că nu poate să boicoteze cu adevărat demersurile mele de informare corectă, cinstită şi dezinteresată a tuturor băimărenilor - oameni care au dreptul real să ştie ce şi cum le sunt candidaţii – interlopul deputat derutat Cătălin Cherecheş a început să profereze ameninţări şi înjurii la adresa mea. Directe şi indirecte!
Cunoscând direct soiul de palavragiu care este, dar şi alţii ca el, oameni de care s-a înconjurat din plin de-a lungul timpului, mi-am propus iniţial să nu bag prostul în seamă.
Dar, când nu apuci să străbaţi o singură stradă măcar fără ca cineva să îţi spună că Kake e nervos cu nervii pe mine – mi s-a spus asta inclusiv sâmbătă, când eram pe baltă, la Seini, la pescuit, localitate în care şi-a lăsat verişorii nenorociţi şi unchiul băgat în puşcărie! – nu-mi mai permit luxul să sfidez un om disperat, unul care simte că îi fuge pământul de sub picioare în urma dezvăluirilor făcute de mine, în „Necenzurat” şi „ŞtiriMM”.
Aşadar, omul nostru, beizadeaua care vrea să devină primar, deşi n-are soluţii pentru nimic, omul care n-a putut nici măcar scaunul propriei mame să-l salveze de la comasare, e disperat!
Logic, după criteriile pe care le-a asimilat de la interlopii cu care şi-a făcut veacul, dobitocul care a luat bătaie în barurile de noapte din Satu Mare mă ameninţă cu moartea.
Prin urmare, acest text devine un avertisment direct pentru Poliţie şi Parchet - chiar dacă aceste instituţii menite să ne dea siguranţă pe străzi sunt conduse de oameni care nu au aflat încă ce este o coloană vertebrală! – o sesizare prin care spun următoarele:
- orice voi păţi EU în perioada următoare, direct sau indirect, singurul suspect este Cătălin Cherecheş, adică cel care spune cu voce tare, prin toate cotloanele oraşului, că mă va reduce la tăcere în foarte scurt timp.
- orice va păţi CINEVA din familia mea, apropiaţii mei, colegii de redacţie singurul suspect este Cătălin Cherecheş.
- orice se va întâmpla cu maşina mea, singurul suspect este Cătălin Cherecheş.
- orice se va întâmpla cu apartamentul în care locuiesc sau cu cel în care avem redacţiile de la „Necenzurat” şi „ŞtiriMM” singurul suspect este Cătălin Cherecheş.
Fac aceste cuvenite precizări deoarece dacă eu mă pot proteja de un individ ca el – mai şi deţin armă legal pe deasupra! – nu am cum să fiu în mai multe locuri o dată, ca să îi pot apără pe toţi cei apropiaţi şi dragi mie.
Or, cum SINGURA persoană cu care am litigii în momentul de faţă este candidatul Cătălin Cherecheş şi cum acesta este extrem de agitat de faptul că în urma dezvăluirilor noastre a scăzut substanţial în sondaje, EL devine extrem de interesat de suprimarea unui jurnalist incomod, unul care a trimis 25.000 de mesaje telefonice băimărenilor, unul care a scos o ediţie specială de ziar, tot de 25.000 de exemplare, ca să ştie lumea cine este cu adevărat beizadeaua care n-a reuşit decât vreo 1.500 de exemplare de prin Baia Mare să strângă din mâinile celor în faţa cărora nu se arată cu adevărat.
În acest context, este cât se poatze de firească intenţia lui de suprimare a singurului jurnalist necumpărat.
Dar este la fel de firească şi temerea mea.
Se aude domnilor poliţişti şi procurori?

Ioan Romeo ROSIIANU

Niciun comentariu: