joi, 9 iunie 2011

În vacanţă...

Intru şi eu într-un (alt)"fel" de vacanţă. Vara aceasta mă voi ocupa mult mai mult de situaţia familiei mele, a copiilor mei, de MINE şi de toate lucrurile care compun viaţa mea particulară. Voi scrie mai puţin în această perioadă... sau chiar deloc! Nu îmi iau "Adio" de la cititorii mei, ci doar "La Revedere".... Cred că am să fac un drum până în Franţa, la fraţii mei şi la tatăl meu. Printre altele...

Periodic, poate voi posta câte un gând, câte o constatare, dar nu voi mai fi o prezenţă fosrte activă pe acest domeniu media. Asta, cel puţin până în toamnă. Atunci voi reveni şi voi relua scrisul inclusiv în formă print, prin (re)lansarea ziarului meu, "Viaţa MM".

Vă doresc să aveţi şi voi, TOŢI (prieteni şi duşmani, cititori de orice fel, din orice loc) o vacanţă minunată, o vară plină de căldură şi să ne vedem cu bine la începutul toamnei! Cu drag, al vostru...

Cornel SABOU

2 comentarii:

georges spunea...

multa bafta cornele si vacanta placuta. ca sa fac un joc de cuvinte, o altfel de vacanta. altfel decat cea de care ai avut parte. o sa-ti placa franta. eu revin f des acolo. vara asta merg la marsilia.

ps. tu ai idee daca fostul tau coleg decebal a liberat?

Cornel Sabou spunea...

multumesc georges! am mai fost in franta, in 2007. stiu ca e frumoasa, civilizata si e o adevarat placere sa traiesti acolo. daca nu imi dadea Dumnezeu cei doi copii pe care ii am, poate m-as fi stabilit definitiv acolo! Asa, o sa raman cu ei in Romania asta, pe care tot Dumnezeu mi-a dat-o...

Decebal a liberat inaintea mea. M-am intalnit zilele astea cu el prin Baia Mare. S-a angajat la ceva firma si lucreaza. E ok...

O vara faina sa ai si tu!