sâmbătă, 11 februarie 2012

Pentru cei care au batjocorit protestele de stradă


Acest text conţine expresii care ar putea şoca. Dacă sunteţi o fire ultra-sensibilă 
NU CITIŢI ACEST TEXT!

În primul rând, tuturor celor care au făcut mişto de protestele de stradă care au avut loc în România începând din ianuarie vreau să le transmit, cu drag, să mă pupe-n fund! Nu vă ambalaţi pe aparentul limbaj nepotrivit, este vorba de cea mai curată limbă românească şi mesajul meu este o "trimitere" exact potrivită cu atitudinea acestor lingăi care ne-au batjocorit zile în şir în timp ce noi (unii) ne îmbolnăveam de frig în pieţe, în timp ce noi (alţii) ne luptam cu jandarmii! Efectul a fost cel scontat, guvernul Boc a picat! Nu contează că FMI i-a dictat lui Băsescu să-l schimbe pe Boc, că întreaga Ocultă Mondială a "conspirat" la această schimbare, contează că toate aceste evenimente au avut loc strict datorită protestelor noastre! Aşadar, pentru toate gunoaiele din presă şi din societate care au râs pe la spatele protestului nostru mai transmit încă o dată mesajul meu: pe mine şi pe toţi prietenii mei (inclusiv de pe Facebook, unde am peste o mie) SĂ NE PUPAŢI ÎN FUND! Vreau să le mai spun acestor scursori sociale, acestor pramatii ordinare că iată, sponsorul lor s-a dus aşa că îi îndemn să-şi ascută limbile din nou pentru a-l linge-n fund şi pe actualul premier. De altfel, pentru aceste gunoaie umane, mesajul meu este o bucurie deoarece ei nu au cunoscut tot timpul ăsta decât gustul căcatului mestecat, vorbit sau scris!
Pe cei din Baia Mare care au luat în derâdere protestul nostru îi ştiu personal, cu nume şi prenume. Poate nu pe toţi, dar pe cei mai mulţi... Şi lor le spun exact ce au trasnsmis protestatarii români lui Băsescu: "MUIE" şi "VĂ CHIŞ ÎN FREZĂ"! Acum nu aveţi decât să vă miraţi ca nişte idioţi ce sunteţi că Boc a putut pica, la fel şi că s-a dus curva inteligentă de Elena Udrea sau analfabetul de Igaş. Staţi ca proştii (proastele) şi uitaţi-vă-n oglindă să vă vedeţi moaca handicapată de atâta supt de pe la ţâţe de bărbaţi politici şi apoi ridicaţi din umeri ca târfele de pe variantă care spun "a plecat un client, vine altul"! Cu voi vorbesc, cu ăştia care mereu aţi "raportat" că la Baia Mare sunt 10-15 vagabonzi prin piaţă care habar n-au ce să strige şi că ăsta nu e protest. Dar acuma, că vi l-am dat jos pe papagalul de Boc ce mai ziceţi, târâturilor? Şi eu şi toţi cei care am protestat în stradă, îndurând frig, viscol şi represiune ne pişăm pe faţa voastră ordinară, cu boltă şi satisfacţie!
Vă aştept, cu acelaşi drag, să mai "relataţi" despre protestele din România, pentru că anul abia a început şi pe cât de friguros este anotimpul, pe atât de fierbinte este poporul acesta năpăstuit. Pentru voi, mincinoşi ordinari, lingăi de meserie, frustraţi din naştere...

Cornel SABOU

6 comentarii:

Anonim spunea...

Esti un incult!

Cornel Sabou spunea...

:) primul suparat! inseamna ca am "lovit" unde trebuie...

Anonim spunea...

nu. nu sunt unul dintre "aia". Doar mi-i se pare total nepotrivit limbajul tau. Poti sa iti spui parerile si ofurile chiar si fara limbajul tau obscen. Mi-am spus doar parerea, nu am dat cu parul. Doar faptul ca cineva nu a iesi in strada nu iti da tie dreptul sa il faci taratura sau sa te p*** pe el cu bolta.

Anonim spunea...

sau faptul ca e pro basescu nu iti da tie dreptul sa vorbesti asa desore ei. E o tara libera si fiecare are propriile crezuri si orientari. Ma asteptam la mai mult de la un jurnalist. E pacat ca sunt o persoana care iti citeste si urmareste blogul de foarte mult timp. Dar doar atat stim, sa fim iritati, sa ne sara mustarul din orice. Pana nu o sa invatam un pic de diplomatie tot la sapa de lemn o sa ramanem.

Cornel Sabou spunea...

Uite ce e... Eu nu sunt diplomat! Eu sunt om direct, din popor si ce am in cap spun si pe gura! Ai vrea sa stii exact cam ce spune poporul asta mutilat de Basescu despre Basescu? Limbajul meu e domnesc pe langa ce rosteste poporul asta, in majoritatea sa, despre presedintele tau drag! Asa ca, decat sa fiu fals-ingaduitor, prefer sa fiu dintr-o bucata si sa le spun verde-n fata!

Cornel Sabou spunea...

Pe de alta parte, tu spui "esti un incult" si apoi "asta e parerea mea"! CORECT! Parerea ta despre mine poate sa fie ca sunt un incult şi tot aşa, părerea mea despre unii poate să fie aceea că sunt târâturi etc... Exact ce am scris in articol. Apoi, citeste mai atent. Nu am condamnat pe nimeni pt ca nu a participat la proteste sau pt ca il iubeste pe Basescu! M-am referit STRICT la cei care au batjocorit protestele de strada! REPET: la cei care şi-au bătut joc de oamenii ieşiţi pe stradă ca să protesteze. Am crezut că am fost clar în articol, dar da, poate nu am vorbit pe limbajul celor "culţi"